سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه اندازي پنجاه و دومين شعبه تمام الکترونيکي شهاب ملي

بانک ملي ايران، شعب شهاب ملي را به منظور کاهش کارت هاي عابر راه اندازي کرده است...

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران؛ فرشاد حيدري مديرعامل بانک ملي ايران، در نشست پايان سال خود در جمع خبرنگاران گفت: همانطور که در دهه فجر بانک ملي وعده داده بود، حذف کارتهاي بانکي در اين بانک شروع شده که امروز با استفاده از موبايل بدون استفاده از کارت خدمات مربوط به دستگاه هاي پست به متقاضيان ارائه مي شود.
مديرعامل بانک ملي تصريح کرد: اين سرويس در سال آتي به دستگاه هاي ATM منتقل شده و براين اساس معضل تعدد کارتها رفع مي شود.
فرشاد حيدري افزود: در هفته جاري سهميه بانک ملي از 22 هزار ميليارد ريال به 99 هزار ريال افزايش يافت و امروز بانک ملي از نظر سرمايه بزرگترين بانک کشور است.
حيدري با بيان اينکه امروز پنجاه و دومين شعبه تمام الکترونيکي شهاب ملي بانک ملي رسما راه اندازي مي شود گفت: اين شعبه در خيابان ميرداماد افتتاح و اميدواريم بانک توسعه بانکداري الکترونيکي در کشور شود. ضمن آنکه در اين کشور خدمت صرافي الکترونيکي نيز ارائه مي شود.
همچنين در هيئت مديره بانک ملي تصميم گرفته شده 15 ميليارد ريال براي زندانياني که مرتکب جرائم غيرعمد شده اند در نظر گرفته شود که هفته آينده اين زندانيان آزاد مي شوند.
وي تصريح کرد: هم اکنون منابع مالي بانک ملي بالغ بر 739 هزار ميليارد ريال و حدود 640 هزار ميليارد ريال مصارف بانک است ضمن آنکه در آبانماه امسال عدد مطالبات بانک ملي بالغ بر 175 هزار ميليارد ريال بوده که از آبانماه تاکنون بيش از 42 هزار ميليارد ريال آن وصول و تعيين تکليف شده است.
مديرعامل بانک ملي تصريح کرد: امروز ميزان مطالبات اين بانک کمتر از مانده سال گذشته است، اين در حاليست که بيش از 32 ميليون کارت ملي در اين بانک موجود و بيش از 60 ميليون حساب در اين بانک وجود دارد، ضمن آنکه ميزان تراکنش روزانه 110 ميليون تراکنش است./س



برچسب ها: مطالبات ، بانک ، ملی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.