سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوين/

150 نویسنده و مؤلف در قزوین شناسایی شدند

مسئول کمیته پژوهش و تدوین کنگره شهدای استان قزوین گفت: تاکنون کمیته پژوهش و تدوین کنگره شهدای استان قزوین 150 نویسنده را در این استان شناسایی کرده است.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، جعفر حبیبی در نخستین همایش مؤلفان،‌ نویسندگان و اصحاب قلم کنگره شهدای استان قزوین که در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد، با بیان اینکه کمیته پژوهش و تدوین کنگره شهدای استان قزوین تاکنون توانسته 150 مؤلف و نویسنده را در استان قزوین شناسایی کند، اظهار داشت: این کمیته در شناسایی نویسندگان در این استان فعالیت خود را ادامه می‌دهد تا بتواند تعداد بیشتری از آنان را شناسایی کند.

مسئول کمیته پژوهش و تدوین کنگره شهدای استان قزوین با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «شهیدان گوهر تابناک بر پیشانی دفاع مقدس هستند و از این رو هر دل آگاه و وجدان پاک تکریم و سپاس آنها را بر خود فرض می‌داند»، ادامه داد: امیدواریم ما نیز به سهم خودمان نسبت به تکریم و سپاس شهدای 8 سال دفاع مقدس انجام وظیفه کنیم.

این مسئول با بیان اینکه کمیته پژوهش و تدوین کنگره شهدای استان قزوین بعد از تشکیل ستاد کنگره شهدای این استان در اواخر سال 89 تشکیل شده است، افزود: دستگاه‌ها و انجمن‌های مختلف فرهنگی، ادبی، ‌آموزشی و هنری توانستند در زیر مجموعه این کمیته انجام وظیفه کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با بیان اینکه کمیته پژوهش و تدوین کنگره شهدای این استان آثار ارزشمند و امور پژوهشی شهدا را به عهده گرفته است، بیان کرد: برای این کمیته بیش از 20 وظیفه تدوین شده است که بیشتر آن مکتوب کردن آثار و رویدادهای خاطرات شهدای 8 سال دفاع مقدس است.

مسئول کمیته پژوهش و تدوین کنگره شهدای استان قزوین تصریح کرد: در کمیته پژوهش و تدوین کنگره شهدای استان قزوین سه کارگروه آموزش، هنری و مؤلفان و نویسندگان انجام وظیفه می‌کنند.

وی افزود: آموزش و پرورش استان قزوین با مسئولیت کمیته پژوهش و تدوین کنگره شهدای استان قزوین به صورت جدی وظیفه جمع‌آوری حفظ آثار شهدا را بر عهده گرفت.

این مسئول با بیان اینکه کمیته پژوهش و تدوین کنگره شهدای استان قزوین هشت جلسه کاری برگزار کرده و تاکنون 70 مصوبه تصمیم اجرایی در کمیته و ستاد پژوهش و تدوین کنگره شهدای استان قزوین داشته است، بیان کرد: شناسایی مؤلفان، نویسندگان و اصحاب قلم از جمله تصمیم‌های این کمیته بوده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین عنوان کرد: کمیته پژوهش و تدوین کنگره شهدای استان قزوین در سه زمینه مستند نگاری، تاریخ شفاهی و هنر و ادبیات نیازهای پژوهشی این استان را انجام می‌دهد.

مسئول کمیته پژوهش و تدوین کنگره شهدای استان قزوین افزود: نویسندگان، مؤلفان و اصحاب قلم با تعامل و همکاری کمیته پژوهش و تدوین کنگره شهدای استان قزوین می‌توانند بسیاری از آثار و اسناد شهدای هشت سال دفاع مقدس را جمع‌آوری کنند.

حبیبی گفت: امیدواریم کمیته پژوهش و تدوین کنگره شهدای استان قزوین با همکاری اندیشمندان و نویسندگان و اصحاب قلم بتواند در راستای جمع‌آوری آثار شهدای هشت سال دفاع مقدس موفق باشد./ج1

برچسب ها: نویسنده ، کمیته ، پژوهش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.