سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/

اختصاص 30 میلیارد ریال برای تکمیل تونل دوم رخ استان چهارمحال و بختیاری

وزیر راه و شهرسازی، از اختصاص 30 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل تونل دوم رخ در محور مواصلاتی شهرکرد - اصفهان خبر داد.

علی نیکزاد، در نشست شورای حمل و نقل و مسکن استان چهارمحال و بختیاری گفت: با افتتاح تونل دوم رخ در آینده ای نزدیک شاهد بهبود ارتباط بنادر جنوبی به فلات مرکزی ایران خواهیم بود.
وی، با بیان اینکه امسال 19 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل بیمارستان 223 تختخوابی شهرستان بروجن تخصیص یافته، افزود: این پروژه 100 میلیارد ریال اعتبار از محل طرح های مهر ماندگار دارد که 50 میلیارد ریال آن تا پایان امسال و دو میلیارد هم از محل اعتبارات استانی بزودی به آن اختصاص می یابد.
نیکزاد اظهار داشت: یک پرواز نیز تا پایان فروردین ماه به پروازهای فرودگاه شهرکرد افزوده می شود.
وی، همچنین از اختصاص 17 میلیارد ریال اعتبار به ایمن سازی محور ارتباطی بروجن – لردگان خبر داد و گفت: بزودی دو هزار تن قیر نیز از سوی وزارتخانه برای بهسازی این محور به این استان تحویل می شود.
وزیر راه و شهرسازی، از افزایش 5 ساله مدت بازپرداخت وام مسکن مهر خبرداد و اظهار داشت: مدت بازپرداخت وام مسکن مهر از 15 سال به 20 سال افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: به قراردادهایی که به صورت مسکن مهر منعقد شده، تنها 250 تا 300 هزار تومان مالیات تعلق می گیرد و قانون مالیات بر ارزش افزوده شامل این واحدها نمی شود.

نیکزاد، همچنین در خصوص زیرساخت های مسکن مهر منظریه و الهیه استان چهارمحال و بختیاری گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، 40 میلیارد ریال از اراضی مسکن مهر منظریه طبق ضوابط به فروش می رسد تا زیرسازی 13 هزار واحد مسکن مهر جدید در منظریه و الهیه انجام شود.

وزیر راه و شهرسازی، از تخصیص 500 میلیون ریال اعتبار برای طراحی مسجد مسکن مهر فرادنبه و اختصاص 22 هکتار زمین ویلایی در بخش فرخشهر با نظر استانداری به شرط تامین 25 درصد سهم راه و شهرسازی تحت عنوان خانه های ویلایی خبر داد.

وی افزود: برای ساخت 50 باب مغازه در منظریه شهرکرد و 20 باب مغازه در الهیه بروجن نیز پنج میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافت./س

برچسب ها: تکمیل ، تونل ، رخ ، چهارمحال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.