سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد/

کسب مقام سوم کشوری جشنوراه جوان خوارزمی توسط دانش آموزان اسفراینی

دانش آموزان اسفراینی مقام سوم کشوری جشنوراه جوان خوارزمی آموزش و پرورش و مقام چهارم وزارت علوم در مسابقات جام جهانی اقتصادی در تربت حیدریه را کسب کردند .

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش دانش آموزان اسفراینی مقام سوم کشوری جشنوراه جوان خوارزمی آموزش و پرورش و مقام چهارم وزارت علوم در مسابقات جام جهانی اقتصادی در تربت حیدریه را کسب کردند .

معاون آموزش متوسطه با اعلام این خبر گفت : این افتخار آفرینی با موضوع نشاکار پیاز توسط دانش آموزان مائده نوری دانش آموز نمونه دولتی بعثت و دانش آموز محسن ریاحی اصل از دبیرستان نمونه دولتی دکتر حسابی شهرستان اسفراین به دست آمده است .

برازنده افزود : مرحله شهرستانی این مسابقات در بهمن ماه 90 و مرحله ی استانی در خرداد ماه 91 و مرحله ی کشوری در آبانماه 91 برگزار شد .

وی خاطر نشان کرد : هزینه ساخت این دستگاه 100 میلیون ریال می باشد که با همکاری اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی و مدیریت آموزش و پرورش شهرستان اسفراین تامین شده است .

گفتنی است با این دستگاه می توان کار نشا و کشت پیاز را به شیوه علمی و مکانیزه انجام داد که نمونه داخلی و خارجی ندارد و می توان با استفاده از این دستگاه با دقت عمل بالا و هزینه کمتر کار نشا را انجام داد ./س

برچسب ها: جشنواره ، خوارزمی ، برتر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.