سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در ادامه تجاوزگري هاي رژيم صهيونيستي ؛‌

مجروح شدن يك فلسطيني در نزديكي بيت للحم / قطع درختان زيتون "نابلس"

روز گذشته يك مرد فلسطيني ساكن روستايي در نزديكي "بيت للحم" پس از سوء قصد يك ساكن صهيونيست كه قصد زير گرفتن وي با خودرو را داشت بشدت مجروح شد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل ازخبرگزاري معا ، به گزارش مقامات محلي اين راننده صهيونيست قصد داشت تا دو فلسطيني كه در نزديكي جاده ورودي "تكوا" در آن منطقه مشغول به كار بودند را زير بگيرد. مقامات محلي خاطر نشان ساخته كه يكي از فلسطينيان بشدت مجروح شده است و آثار كبودي بر روي آن نمايان خواهد شد. 
پيش تر نيز در روز سه شنبه يك جوان فلسطيني 28 ساله پس از مجروح شدن در اثر زير گرفته شدن با خودرو توسط يك صهيونيست در نزديكي يك شهرك نشين صهيونيست به شهادت رسيد. وي صاحب همسر و دو فرزند بود. 
همچنين به نقل از منابع تشكيلات خودگردان فلسطين روز گذشته ساكنين صهيونيست روستايي در جنوب "نابلس" نيز درختان زيتون آن منطقه را قطع نمودند. "غسان دغلس" از ناظران فعاليت هاي شهرك سازي صهيونيست ها در شمال كرانه باختري در اين مورد اظهار داشته كه ساكنين صهيونيست شهرك "رخاليم" در حدود 121 درخت زيتون را در روستاي "قريوت" قطع كرده اند. وي خاطر نشان ساخته كه ساكنين صهيونيست در آستانه سفر "باراك اوباما" رئيس جمهور آمريكا به رژيم صهيونيستي و اراضي اشغالي اين حملات خود عليه فلسطينيان را افزايش داده اند. 






تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.