سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/

کارخانه نمکزدایی زيلايي در آستانه بهره برداری

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از اجرای آخرین مراحل تکمیل پیشرفته ترین کارخانه بهره برداری و نمکزدایی در منطقه زیلایی در حوزه عملیاتی این شرکت خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان ؛ سیدکمال موسوی اظهار کرد: این واحد هم اکنون بیش از ٩٥ درصد پیشرفت کار دارد و براساس برنامه تا تیرماه سال ٩٢ آماده بهره برداری خواهد شد.

وی افزود: پروژه احداث اين کارخانه بهره برداری و نمکزدایی از جمله طرحهای مهرماندگار است که در مناطق نفت خیز جنوب در دست اجراست.

موسوی گفت: با آغاز به کار این کارخانه که به جدید ترین فناوری های روز جهان مجهز است، روزانه ٥٥ هزار بشکه به ظرفیت فرآورش نفت این شرکت افزوده می شود.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان اظهار کرد: احداث این واحد برای حفظ کیفیت نفت تولیدی اهمیت بالایی دارد.

وی افزود: بخشی از نفت تولیدی در مسجدسلیمان هم اکنون برای نمکزدایی به کارخانه بهره برداری شماره ٢ اهواز ارسال می شود که احداث این واحد جدید موجب آزادسازی ظرفیت کارخانه اهواز ٢ و افزايش توان فرآورشی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب مي شود.

شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، یکی از شرکتهای تابع شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب است که راهبری میدانهای نفت و گاز در شمال استان خوزستان را به عهده دارد و به طور میانگین ١٤٥ هزار بشکه در روز نفت خام تولید می کند.

١٢ پروژه در قالب طرح مهر ماندگار در حوزه عملیاتی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب اجرا می شود که ١٠ پروژه در حوزه مدیریت مهندسی و ساختمان، یک پروژه در بخش مخابرات و یک پروژه مربوط به مديريت امور فني است./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.