سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد/

سیر بخورید تا جوان بمانید!

هر روز یک حبه سیر خام را خورد کنید و در سالادتان بریزید.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران بجنورد، سیر خودش یک داروخانه کامل است . این گیاه پر خاصیت نه تنها خواص ضد پیری دارد ، یک ضد باکتری و ضد ویروس قوی است . علاوه براین سیر خون را رقیق می کند و سرشار از آنتی اکسیدان است. سیر چه بصورت پخته و چه بصورت خام مصرف شود یک سبزی بی نظیر است و هر روز باید مصرف شود. اگر می خواهید از خواص ضد پیری سیر بهره مند شوید در اینجا چند روش ساده برایتان ذکر می کنیم .

دستورالعمل :

هر روز یک حبه سیر خام را خورد کنید و در سالادتان بریزید . وقتی که ما سیر را خام مصرف می کنیم از خواص ضد پیری آن بیشتر برخوردار می شویم.

هر روز سعی کنید یک و یا دو حبه سیر کوچک را بدون جویدن قورت بدهید درست مثل اینکه یک قرص ویتامین مصرف می کنید . برای کسانی که دوست ندارند مزه سیر را بچشند ، این راه بسیار خوبی است.

وقتی که قصد دارید از سیر در سوپ و یا سس استفاده کنید ،بعد از خرد کردن آن ۱۰ دقیقه صبر کنید و بعد آن را بپزید و یا با مواد دیگر مخلوط کنید زیرا این کار باعث می شود که خواص ضد پیری سیر در طول انجام مراحل پخت و پز حفظ شود.

هر روز از مکمل های سیر استفاده کنید . مکمل های سیر به صورت قرص هستند و همه خواص سیر را نیز دارند ، بنا براین با استفاده از آنها هم از خواص سیر بهره مند می شوید و هم از بوی بد آن در امان می مانید./س

 

برچسب ها: سیر ، بخورید ، جوان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.