سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران :

اجرای طرح مهر آفرین تا پایان فروردین 92/ تعیین تکلیف 5500 نفر در سطح استان تهران

استاندار تهران مصوبه هئیت دولت را ملاک کار دانست و گفت: طرح مهر آفرین تا پایان فروردین اجرایی می شود.

مرتضی تمدن در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح مهر آفرین در سطح استان تهران گفت: برخی سازمانهای نظارت اجرایی این طرح را خلاف قانون می دانند اما این نگاه با نظر استانداری تهران مغایر است.

وی با تاکید بر اینکه ملاک انجام امور توسط استانداری تهران مصوبه دولت است، افزود: طبق مصوبه دولت آزمون دستور العمل فرزندان شاهد و ایثار گر و تغییر وضعیت نیروهای قرار دادی انجام خواهد شد.
استاندار تهران با بیان اینکه این طرح تا پایان فروردین 92 اجرایی خواهد شد ، تصریح کرد: مقدمات فراخوان و برگزاری آزمون در سطح استان تهران انجام شده است.

وی از شفاف سازی وضعیت نیروهای قرار دادی استان تهران خبر داد و اظهار کرد:5500 نفر در سطح استان تهران تعیین تکلیف خواهند شد که مربوط به سازمان ها و دستگاه های دولت است.

تمدن با اشاره به اینکه طبق قانون خدمات کشوری بجای هر یه فرد بازنشسته، 1 نفر باید جایگزین شود ادامه داد: در حال حاضر ما به افراد قرار دادی حقوق می دهیم لذا باید از بلاتکلیفی بیرون بیایند.

استاندار تهران با اشاره به اینکه 5 شهر جدید در استان تهران نیاز به نیروهای انسانی دارد خاطر نشان کرد: طرح مهر آفرین در استان تهران اجرایی خواهد شد و استانداری تهران آماده اجرای آن است./ل

برچسب ها: مصوبه ، دولت ، مهر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.