سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

آماده مذاکره با بخش خصوصی هستیم

شهردار پردیس گفت :آماده مشارکت و مذاکره با بخش خصوصی برای آبادانی شهر در پروژه های مختلف هستیم .

محمد لاله در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت :ناوگان اصلی حمل و نقل شهر پردیس به مترو برمی گرددکه طر ح های مطالعاتی آن تکمیل شده است و شرکت سازنده آن که شرکت عمران است در حال رایزنی برای پیمانکار زیر صلاح است و پیمانکاری که توان فنی کار را داشته باشد و خط عبور مترو از باکس محور غرب و به شرق تهران به پردیس و50 متر پایین تر از آن خط مترو می شود و به موازات آزاد راه تا پردیس است .

روابط عمومی ما پنجمین روابط عمومی شهرداری های استان تهران بود در بحث اتوماسیون اداری 80 و 90 درصد کار هم انجام شده است و این خدمات را ارائه کنیم و از ابتدای اردیبهشت این موضوع را در شهر سازی و سایر بخش ها خدمات الکترنیکی را به شهروندان ارائه دهیم .

شهر پردیس یک شهری است که مسیر جاده ای آن از مراکز صنعتی شکل گرفته است و به هر حال طرح جامع ما کار گاهایی که در مسیر جاده ای می بینیم قبل از سال 74 تاسیس شده بودند ولی در رینگ دور شهر ما رینگ فضای سبز است و بخشی از آن حریم راه است که طبیعاتا باید فریض شده بماند.

وی ادامه داد : یک بخش دیگر آن فضای سبز است که شهرداری سرانه های عمومی که از شرکت عمران تحویل گرفته باید برای آنها برنامه داشته باشد و آنها را ایجاد کند با توجه به هزینه های بسیار زیادی که دارند به هر حال ما به دنبال این هستیم که با مشارکت بخش خصوصی بحث های بازار مبل و گردشگری و هتل های بین راهی بتوانیم با بخش خصوصی هم اهیاء فضای سبز را داشته باشیم .

شهردار پردیس اظهار داشت : بحث خدمات را باتوجه به این موضوع که این مسیر ترانزیتی است بهترین گزینه مشارکت با بخش خصوصی است که ما آمادگی بخش خصوصی را یرای احیاء این امر که حول و حوش 14هکتار هم است داریم و آمادگی مذاکره با سرمایه گذاران را داریم و به تایج خوبی هم در بحث آبادانی شهر و هم استفاده از منابع سرمایه گذاران است ./س


برچسب ها: بخش خصوصی ، پردیس ، مترو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.