1ـ نخست فايل متني موردنظرتان را در نرمافزار Word فراخواني كنيد.
2ـ از ريبون بالاي نرمافزار، تب Insert را برگزينيد و با توجه به سليقه خودتان يكي از حالتهاي موجود در بخش Header & Footer را انتخاب كنيد.
3ـ پس از فعالشدن Header & Footer به بخش Text از همان تب مراجعه و روي گزينه Quick Parts كليك كنيد.
4ـ از منوي بهنمايش درآمده روي گزينه Field كليك كنيد.
5- از ميان گزينههاي موجود در ستون سمت چپ، گزينه FileName را انتخاب كرده و پس از آن از بخش سمت راست، علامت چكمارك كنار عبارت Add path to Filename را فعال كنيد.
6ـ در نهايت روي گزينه OK كليك كرده، مشاهده ميكنيد كه نام و محل ذخيرهسازي فايل مربوط روي هاردديسك رايانه بهطور خودكار در بخش انتخابي شما تايپشده است./ع2