سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در منطقه 11؛

کمیته خیرین و اصناف حمایت از محرومین تشکیل شد

شهردار منطقه 11 از تشکیل کمیته خیرین و اصناف حمایت از محرومین منطقه 11 خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران مسعود کفایتمند در خصوص تشکیل این کمیته در منطقه 11 گفت:کمیته خیرین از 16 آبان ماه با محوریت مدیریت شهری و رویکرد محله شهر با جلب مشارکت اصناف سطح مناطقی از جمله صنف لوازم یدکی اتوموبیل ، ناشران ، کتابفروشان ، پوشاک و اتحادیه لوازم خانگی تهران، صوتی تصویری تهران، خیاطان و پارچه فروشان ، سازمان های مردم نهاد و خیرین محلی فعالیت خود را آغاز کرده است و بابزگزاری جلسات ماهانه می کوشندبا استعانت از خداوند متعال در جهت بهبود شرایط زندگی و توانمند سازی خانواده ها ی نیازمند، ایتام ، زنان سرپرست خانوار گام بردارد.
وی در ادامه افزود: از دستاوردهای ارزشمند این کمیته که پایگاه استقرار آن در شهرداری ناحیه یک است.
راه اندازی صندوق قرض الحسنه و حساب مشترک با خیریه الزهرا «س» است که با حمایت اعضاء تشکیل دهنده کمیته خیرین اصناف و اتحادیه ها تا کنون توانسته با فراهم نمودن بیش از 50 فرصت شغلی برای زنان سرپرست خانوار تهیه سبد کالا وپوشاک ویژه ایتام و خانواده های نیازمند به مناسبت استقبال از نوروز صورت گرفت.
شهردار منطقه 11 خاطر نشان کرد: قدم بعدی کمیته خیرین حمایت از محرومین منطقه 11 ایجاد بانک اطلاعات جامع و کامل از نیازمندان ایتام زنان سرپرست خانوار خانواده های بد سرپرست و .. به منظور تحت پوشش قرار دادن ایشان در راستای بهره مندی از امکانات این کمیته می باشد. /ل
برچسب ها: کفایتمند ، خانوار ، خیاطان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.