سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرهاد نظری افشار:

نقاط ضعف آملی ها برای برد ما زیاد است

دریافت کننده تیم والیبال متین ورامین گفت: تیم ما نسبت به سایپا برای حضور در فینال لیاقت بیشتری داشت که خوشبختانه این اتفاق افتاد.

فرهاد نظری افشار در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: حق تیم ما در دیدار آخر مرحله پلی آف برد بود که خوشبختانه توانستیم بازی را که 2 بر صفر عقب بودیم را به برد تبدیل کنیم و یکی از فینالیست های لیگ برتر امسال باشیم.

کاپیتان تیم والیبال متین ورامین در خصوص دیدار فینال لیگ برتر گفت: این بازی از حساسیت و فشار بسیار بالایی برخوردار است ما هم فقط برای برد و رسیدن به عنوان قهرمانی به مصاف حریف می رویم.

وی تصریح کرد: طی آنالیزی که داشتیم به این نتیجه رسیدیم که نقاط ضعف تیم کاله بیشتر از سایپاست و برای رسیدن به نتیجه برد و کسب جام قهرمانی از این ضعف ها نهایت بهره برداری را خواهیم کرد.

نظري افشار گفت: با توجه به آنکه استرس ما نسبت به تیم کاله آمل کمتر است با آرامش بهتری بازی خواهیم کرد اما از طرفی مصدومیت سرعتی زن بلغار تیم ما باعث می شود تا در این پست دچار مشکل شویم و آملی ها مدافع عنوان قهرمانی هستند.

کاپیتان تیم والیبال متین ورامین یادآور شد: اگر ما بتوانیم ست اول را در دیدار فینال مقابل کاله آمل کسب کنیم به طور قطع بازی را خواهیم برد. راهیابی به مرحله فینال برای من تازگی ندارد ولی برای دیگر بازیکنان تیم متین ورامین تازگی دارد و انگیزه ها برای برد حریف بالاست./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.