سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعطيلي شماري از نشريات ليبي در اعتراض به خشونت ها

منابع آگاه اعلام کردند مديران شماري از نشريات ليبي تصميم گرفتند روز سه شنبه در اعتراض به خشونت هايي که در هفته هاي اخير روزنامه نگاران و رسانه ها را هدف قرار داده است ، نشريات خود را منتشر نکنند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از خبرگزاري فرانسه ؛ محمود المصراتي سردبير نشريه خصوصي «ليبيا الجديده» و مبتکر اين حرکت گفت : هيچ نشريه دولتي يا خصوصي سه شنبه در اعتراض به حملات عليه رسانه ها و روزنامه نگاران منتشر نخواهد شد.

به گفته وي، اين حرکت اعتراض به ربودن روزنامه نگاران و موارد نقض آزادي بيان در ليبي است .
المصراتي گفت: ما مي خواهيم با اين حرکت خود به همه طرف هاي دخيل در چنين اقداماتي، پيامي را در خصوص ضرورت دور نگه داشتن مطبوعات از درگيري هاي سياسي ارسال کنيم.
وي افزود همه مطبوعات اين اعتصاب را رعايت کرده اند و هيچ نشريه چاپي در طرابلس که در آن اکثرنشريات کشور منتشر مي شود ، انتشار نيافته است.المصراتي گفت: کارکنان چاپخانه ها و انتشاراتي هاي طرابلس نيز سه شنبه در حمايت از اين جنبش اعتصاب کردند.

وي گفت: مقامات شماري از نشريات بنغازي نيز تصميم گرفتند سه شنبه نشريات خود را منتشر نکنند. يک گروه مسلح پنجشنبه شماري از روزنامه نگاران و همچنين مالک يک شبکه تلويزيوني خصوصي ليبي نزديک به ليبرال ها به نام السلامه تي وي را به مدت چندين ساعت ربودند و اين گروه همچنين به ساختمان اين شبکه در طرابلس براي محکوم کردن خط فکري اين تلويزيون حمله کرد. 

                           آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد.    
برچسب ها: نشریه ، لیبی ، تعطیل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.