سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئيس رسانه ملي در نشست افق رسانه عنوان كرد:

رسانه ملي پرچم‌دار اخلاق سياسي در انتخابات

سي‌امين نشست افق رسانه با موضوع "اخلاق رسانه " در سالن همايش‌هاي سازمان صدا و سيما برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از  روابط عمومي رسانه ملي؛ در اين نشست رئيس رسانه ملي با تشريح وظايف گروه‌ها و برنامه‌سازان گفت: نظارت مستمر بر جامعه و نقد رفتار و عملكردهاي نادرست از جمله وظايف اصلي سازمان صدا و سيما است كه بايد به صورت سازنده؛ اميدآفرين و به دور از سياه‌نمائي و تخريب صورت گيرد .  
سيد غزت الله ضرغامي؛ ضمن آسيب‌شناسي رفتارهاي سياسي به ويژه در فضاي انتخاباتي در جامعه گفت:‌ رسانه ملي بايد پرچم‌دار اخلاق سياسي در برنامه‌هاي انتخاباتي باشد و ضمن رعايت اصول بي‌طرفي و ايجاد فرصت مساوي براي همه نامزدها؛ از شخصيت، آبرو و حريم خصوصي افراد به طور جدي مراقبت كند.  
رئيس رسانه ملي گفت: بايد شعار اول انقلاب كه سياست ما عين ديانت ما است با الگوسازي از چهره‌هاي برجسته‌اي كه سمبل اين ويژگي بودند به درستي فرهنگ‌سازي شده و جريان‌هاي سياسي كه براي كوبيدن رقيب، استفاده از هر وسيله‌اي را مباح مي‌دانند مجبور به اصلاح خود شده و يا از سوي مردم طرد شوند.  
سيد عزت الله ضرغامي با تشكر از اظهار لطف رهبر معظم انقلاب نسبت به مديران رسانه ملي در ديدار با اعضاء مجلس خبرگان؛ گفت: انتظارات دراز مدت از رسانه ملي مجدداً مورد پژوهش قرار خواهد گرفت تا متناسب با واقعيات و توانمندي‌هاي موجود در كشور؛ رسانه‌‌ي طراز انقلاب اسلامي با رفتاري آرماني شكل گرفته و با مؤثرترين شيوه به تبليغ و نشر اخلاق و رفتار اسلامي بپردازد.  
رئيس سازمان صدا و سيما در بخش اخلاق اجتماعي با اشاره به اهميت محيط زيست و حفظ طبيعت زيباي كشور گفت: اين موضوع در اولويت برنامه‌‌سازي سال 92 قرار خواهد گرفت تا با ارائه آموزش‌هاي لازم و فرهنگ‌سازي و پاسخگو كردن مسئولان، نتايج ملموس آن را در انتهاي سال شاهد باشيم./ص
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.