سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر فرودگاه خرم‎آباد خبر داد:

افزایش 128 درصدی استقبال مسافران از پروازهای فرودگاه

مدیر فرودگاه خرم‎آباد گفت: استقبال مسافران از پروازهای این فرودگاه طی 11 ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 128 درصد افزایش یافته است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،اسفندیار کیانی افزود: بر اساس منتشره گروه آمار و اطلاعات هوانوردی شرکت فرودگاه‎های کشور در این مدت 29 هزار و 979 مسافر توسط ناوگان هوایی از این فرودگاه در مسیر تهران-خرم‎آباد-تهران جابجا شده‎اند که این میزان در 11 ماهه سال گذشته 13 هزار و 160 نفر بوده است.

وی همچنین با اشاره به برقراری 230 پرواز رفت و برگشت در فرودگاه خرم‎آباد طی 11 ماهه امسال تصریح کرد: میزان پروازهای این فرودگاه در این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته 132 پرواز، 74 درصد افزایش یافته است.

مدیر فرودگاه خرم‎آباد افزود: همچنین در این مدت 151 تن بار توسط پروازهای این فرودگاه جابجا شده‎اند که در مقایسه با میزان 77 هزار و 270 کیلوگرم بار جابجا شده در سال گذشته 95 درصد افزایش را نشان می‎دهد.

کیانی برقراری منظم پروازها را عامل مهمی در افزایش استقبال مسافران از پروازهای فرودگاه خرم‎آباد دانست و گفت: علیرغم افزایش قیمت بلیط هواپیما و کاهش استقبال مسافران در اکثر فرودگاه‎های کشور، آمار استقبال مسافران از پروازهای فرودگاه خرم‎آباد در راستای خدمت‎رسانی به مردم شریف و ولایت‌مدار استان باشیم.

وی یادآور شد: هم اکنون در طول هفته 7 پرواز به صورت رفت و برگشت توسط 3 شرکت هواپیمایی ماهان، ایران ایر و شرکت هواپیمایی نفت از تهران به خرم‎آباد انجام می‎شود که هرکدام ویژگی و امتیازهای خاص خود را داراست.


منبع:خبرگزاری ایسنا
برچسب ها: خرم آباد ، فرودگاه ، پرواز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.