سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فراخوان جوانان فلسطيني براي تظاهرات در اعتراض به سفر اوباما

جمعي از جوانان فلسطيني براي شركت در تظاهراتي عليه سفر "باراك اوباما" رئيس جمهور آمريكا به كرانه باختري فراخواني را اعلام نموده اند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از  خبرگزاري معا، گروهي از جوانان فلسطيني تحت عنوان گروه "براي عزت و كرامت فلسطينيان" با انتشار فراخواني از تمامي فلسطينيان خواسته اند تا عليه سفر اوباما به كرانه باختري دست به تظاهرات بزنند. در بخشي از اين بيانيه آمده است "ما از تمامي فلسطينيان مي خواهيم كه براي تغيير مسير دست به تظاهرات بزنند. از آنان مي خواهيم كه عليه سفر اوباما بعنوان نزديك ترين دوست رژيم صهيونيستي دست به تظاهرات بزنند و از بازگشت به مذاكرات پوچ و بيهوده با صهيونيست ها خودداري نمايند." 

اين گروه در ادامه بيانيه خود افزوده اند "عليرغم آنكه رهبران تشكيلات خودگردان فلسطين مدعي شده اند كه در اين سفر در مورد وضعيت زندانيان سياسي فلسطيني كه در بند رژيم صهيونيستي به سر مي برند با اوباما مذاكره خواهند كرد اما هدف از سفر اوباما مشخص است." 

نويسندگان اين بيانيه در ادامه با اشاره به حمايت دائمي دولت آمريكا از رژيم صهيونيستي افزوده اند "دولت آمريكا كماكان به حمايت از رژيم صهيونيستي ادامه مي دهد و خواهان تامين امنيت آن رژيم است. اين مسئله به بهاي از دست رفتن جان فلسطينيان بي گناه انجام مي شود. آمريكا جنايات رژيم صهيونيستي را توجيه مي كند و حتي ذره اي از شهرك سازي هاي آن رژيم، بيرون راندن اجباري فلسطينيان و ساير سياست هاي سركوبگرايانه رژيم صهيونيستي انتقاد نمي كند." 

اين گروه از جوانان فلسطينين در سپتامبر سال گذشته ميلادي در رام الله عليه سياست هاي اتحاديه اروپا در قبال رژيم صهيونيستي دست به تظاهرات اعتراضي زدند و شعار مي دادند "ما يورو و دلار نمي خواهيم ما انقلاب و انقلابي مي خواهيم." اعتراض اين گروه از جوانان در ماه جولاي نيز سبب شد تا "شائول موفاز" معاون پيشين نخست وزير رژيم صهيونيستي سفر خود به رام الله را لغو نمايد. 



برچسب ها: فلسطین ، اعتراض ، اوباما ، سفر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.