سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

مرکز نگهداری زنان بی‌خانمان و معتادان تزریقی راه‌اندازی می‌شود

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان از راه‌اندازی و ساخت مرکز نگهداری زنان بی‌خانمان و تزریقی در اصفهان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، نبی‌الله شاه‌محمدی ظهر امروز در نخستین کنگره پیشگیری و مصون‌‌سازی زنان در برابر اعتیاد، با اشاره به اینکه دستور برگزاری این همایش توسط کمیته فرهنگی و پیشگیری استان به شورای هماهنگی استان ابلاغ و توسط کارشناسان سنجیده شد، اظهار کرد: 18 مقاله در روز گذشته این همایش در کارگروه‌های مختلف ارائه شد.

وی با بیان اینکه در مورد اعتیاد زنان در فرهنگ ما به خصوص در بخش درمان و پیشگیری با نوعی انگ چسباندن به افراد رو به رو هستیم، افزود: در این همایش به این پدیده شوم پرداختیم و نتایج این همایش و نیز مقالات در قالب کتاب، سی دی و بسته پیشنهادی ارائه و راهکارهای موردنظر به شوراهای مواد مخدر کشور ابلاغ می‌شود.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان تصریح کرد: سال گذشته مرکز درمان اعتیاد را در استان نداشتیم اما با جلسات کارشناسی و با سیاست‌های خاص این موضوع محقق و این ستاد زیر نظر بهزیستی ایجاد شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر دو مرکز درمانی میان‌مدت اقامتی در اصفهان ایجاد شده است که زیر نظر بهزیستی اداره و علاوه بر نگهداری معتادان قرار است، اشتغال‌زایی نیز ایجاد شود.

شاه‌محمدی با بیان اینکه مرکز در نظر دارد مطابق ماده 42 مبارزه با مواد مخدر برای زنان بی‌خانمان و تزریقی نیز مرکزی را راه‌اندازی کند، گفت: ایجاد این مرکز نیاز به اعتبار دارد که امید می‌رود ضمن همکاری‌های لازم با این مرکز بودجه لازم تأمین شود.
برچسب ها: اصفهان ، معتاد ، بی خانمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.