سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور پليس دو سارق منزل را ناكام گذاشت

سروان بايرام گوزل زاده از دستگيري دو سارق منزل در شهرك امام حسن خبر داد و گفت:" اين دو متهم هنگام فرار از دست ماموران شناسايي و بازداشت شدند.

 
به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران از پايگاه اطلاع رساني پليس،سروان بايرام علي گوزل زاده رئيس کلانتري 170 کهريزک ضمن اشاره به دستگيري دو تن از سارقان منزل در شهرك امام حسن ، گفت: شب گذشته يکي از تيم هاي گشت انتظامي اين کلانتري در حال گشتزني در محدوده فوق بود که ناگهان يکي از شهروندان سراسيمه به آنها مراجعه کرده و اظهار داشت که دو سارق در حال سرقت منزل مي باشند. 
سروان گوزل زاده ادامه داد: بلافاصله آدرس خانه مذکور دريافت شد و ماموران با درخواست نيروي کمکي به محل مراجعه کردند که در همين زمان دو سارق که چهره هاي خود را پوشانده بودند از در ورودي منزل به خيابان وارده شده و سعي کردند از محل بگريزند. 
اين مقام انتظامي بيان كرد: بلافاصله هر دو متهم تحت تعقيب قرار گرفته و در ميان کوچه مذکور در حالي که سعي داشتند آلات و ادوات سرقت خود را در جوي آب بياندازند، بازداشت شدند. 
كلانتر 170 عنوان كرد: در بازرسي از متهمان كه " ميلاد " و" احمد "  نام داشتند 6 ميليون وجه نقد،دو حلقه النگو ي طلاو يك ساعت مچي مالباخته كشف شد . 
سروان گوزل زاده در پايان تصريح كرد: با کشف اموال مسروقه متهمان لب به اعتراف گشوده و پس از اقرار به جرايم خود مبني بر سرقت اموال منزل، براي سير تحقيقات تکميلي به پايگاه نهم پليس آگاهي تهران بزرگ منتقل شدند./ف
برچسب ها: پلیس ، سارق ، منزل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.