سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شوشتری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران؛

فعاليت‌هاي ميداني دانشجويان را سمت حوزه فکري هدايت کرديم

"جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس" گفت: فعالیت‌های بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس در سال گذشته حول مناظرات علمی و کارشناسی بوده و در يک تعريف کلي فعالیت‌های میدانی را به سمت کارهای فکری برده و هدفمند برده‌ايم.

 "حسن شوشتری" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران؛ درباره عملکرد بسیج دانشجویی دانشگاه تربيت مدرس در سال 91 اظهار داشت: فعالیت‌های بسیج در سال گذشته حول مناظرات علمی و کارشناسی بوده و دانشگاه جهش خوبي به سمت آزاد اندیشی داشته است در يک تعريف کلي ما فعالیت‌های میدانی را به سمت کارهای فکری برده و هدفمند کردیم.
 
وی با بيان اينکه مناظره‌های تخصصی بین دانشجويان و اساتيد مطرح برگزار کرديم،‌ گفت: مناظره سروش و علامه مصباح، پیرامون نقد کتاب "صراط‌های مستقیم" و مناظره "موانع نظری حکومت دینی" بين زیبا کلام" و ذوالنور برگزار کرديم که نتايج خوبي را در بر داشت.

جانشين بسيج دانشجويي دانشگاه تربيت مدرس اظهارداشت: تمام برنامه‌های دانشگاه و بسیج دانشجویی به صورت مستمر و جدی برگزار شد که این نشان از همدلي و همکاری دانشجویان و مدیریت و مسئولان دانشگاه با بسیج دانشجویان دارد.
 
شوشتری در تعريف اردوهای راهیان نور و جهادی بسيج گفت: بازدید خواهران از "تپه نورالشهدا" نمونه‌اي از فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه تربیت مدرس است.

وي با بيان اينکه سفرهای آموزشی و جهادی را نيز در برنامه‌هاي بسيج داشته‌ايم خاطرنشان کرد: در راستاي عمل به فرمايشات مقام معظم رهبری در رابطه با "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ايراني" اردوی جهادی را با طرح ساخت مدرسه در استان "سیستان و بلوچستان" اجرا کرديم که با استقبال بی‌نظیر دانشجویان مواجه شد.    
 
انتهاي پيام/
برچسب ها: بسیج ، دانشگاه ، علمی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.