سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یک کارشناس سیاست خارجی:

تحریم مقامات ایرانی بر اساس اسناد و مدارک دروغین صورت گرفته است

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: اتهامات وارد شده به مقامات جمهوری اسلامی ایران بدون هیچگونه مدرک و سندی ارائه شده و این مسئله نشانگر این بوده که برخی لابی‌های فعال در آمریکا و غرب همچون لابی صهیونیستی سعی دارند با اینگونه اقدامات از به نتیجه رسیدن مذاکرات کشورمان با گروه 1+5 جلوگیری کنند.

"سید حسین موسوی‌زاده" در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با اشاره به تحریم برخی مقامات سیاسی کشورمان گفت: اتحادیه اروپا همواره بر خلاف تعهدات بین‌المللی خود نسبت به جمهوری اسلامی ایران عمل کرده که این تحریم‌ها در راستای همین امر صورت گرفته است.
 
وی افزود: این مسئله پس از اعلام پیشرفت چشمگیر ایران در مذاکرات اخیر کشورمان با گروه 1+5 صورت گرفت بنابراین این اقدام نشانگر هراس آمریکا و غرب از موقعیت جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان است.

موسوی‌زاده تصریح کرد: اتهامات وارد شده به مقامات جمهوری اسلامی ایران بدون هیچگونه مدرک و سندی ارائه شده و این مسئله نشانگر این بوده که برخی لابی‌های فعال در آمریکا و غرب همچون لابی صهیونیستی سعی دارند با اینگونه اقدامات از به نتیجه رسیدن مذاکرات کشورمان با گروه 1+5 جلوگیری کنند.

این کارشناس سیاست خارجی در پایان خاطرنشان کرد: قطعا اینگونه اتهامات علیه ایران راه به جایی نخواهد برد و  اتحادیه اروپا همانند گذشته از این ترفندها سودی نبرده و شکست خواهد خورد. 

انتهای پیام/  

برچسب ها: موسوی ، اروپا ، ایران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.