سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با تلاش دانشجویان دانشگاه صنعتی اميركبير:

نرم افزار چند رسانه‌اي شهداي دانشگاه طراحي شد

تعدادی از دانشجویان دانشگاه صنعتي اميركبير با طراحي نرم افزار چند رسانه‌اي شهداء دانشگاه امكان آشنايي با افكار و منش شهداء را فراهم كردند. .

به گزارش  گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی اميركبير: مهندس يونس حسين پور با اشاره به  هدف از طراحي اين نرم افزار اظهار داشت : با توجه به اين‌كه اين نرم افزار مرتبط با شهداء است سعي شده تا اسم و ياد شهداء براي جامعه به ويژه دانشگاهيان پر رنگ تر شود زيرا مي‌تواند بر روي افكار جوانان اثرگذار باشد.
 
وي تصريح كرد: در واقع اين‌ها همان شهيداني هستند كه پيش از ما در اين دانشگاه، دانشكده‌ها و ... رفت و آمد داشته اند بنابراين با طراحي چنين نرم‌افزار و مطالعه وصيت‌نامه آن ها مي‌توانيم دريابيم كه باچه اهدافي به جنگ رفته‌ و چه اعتقاد قوي داشته‌اند لذا رفتار و منش آنان را به نسل جوان امروز منتقل كنيم .
 
مسئول طراحي نرم‌افزار چندرسانه‌اي شهداء دانشگاه صنعتي اميركبير با بيان اين‌كه طراحي اين نرم‌افزار توسط گروهي متشكل از پنج نفر انجام شده است، گفت: در اين نرم افزار در مرحله نخست شهداء براساس دانشكده‌ها تقسيم بندي شده اند  كه با ورود به بخش مورد نظر مي توان به تصاوير، زندگي‌نامه، وصيت‌نامه،‌خاطره و يا مطلبي مربوط به وي دسترسي پيدا كرد.
 
دانشجوی دانشکده مدیریت افزود: هم‌چنين در بخش ديگر شهداء براساس خوابگاه‌هاي دانشگاه تقسيم بندي شده‌اند زيرا خوابگاه‌هاي دانشگاه براساس اسامي شهداء نامگذاري شده‌اند و هر فردي با ورود به اين بخش مي‌تواند اطلاعات مورد نظر را بدست آورد.
 
وي با يادآوري اين‌كه دانشگاه صنعتي اميركبير داراي 94 شهيد است، گفت: در اين نزم افزار بخشي نيز به شهداي گمنام دانشگاه اختصاص داده شده است كه در سال 87 تشييع شدند./ز2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.