سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تصاوير زيبا از مدل جديد خودروي "پاگاني"

اين مدل از خودروي پاگاني (Pagani Huayra ) داراي سيستم صوتي منحصر به فردي مي‌باشد.

به گزارش خبرنگار بازار باشگاه خبرنگاران؛ خودرویی که پاگانی در نمایشگاه امسال معرفی کرده برترین سیستم صوتی دنیا را به نام Sonus Faber  در خود جای داده است. ترکیب سیستم صوتی که یکی از برترین برندها در این زمینه است با پاگانی "هوایرا" مطمئنا حد نهایت لذت را برای عشق ماشین ها به ارمغان خواهد آورد.

  

مهمترین نکته‌ای که باعث می شود تا به سیستم های صوتی در سوپراسپرت‌ها کمتر بها داده شود وزن آنها و صدای موتورهای نصب شده است ، به همین دلیل می توان گفت تنها نقطه ضعف محصول جدید پاگانی سیستم صوتی اش بود . اما Sonus Faber در ابتکاری جدید از قطعات کربنی با تحمل سختی بسیار بالا در سیستم صوتیش استفاده کرده، علاوه براین استفاده از آهن ربايي خاص، کمک بسیاری به بهبود کارایی و کاهش وزن سیستم کرده است. همچنین این سیستم صوتی شامل یک سازه ِ آمپلی فایر با قدرت خروجی 1200 وات است تا در کنار بلندگوهای جدید ، بدون توجه به غرش موتور V12 AMG با نشستن در کابین فضای موسیقیایی غنی ای را برای سرنشینان رقم بزند .

 


شاسی طراحی شده برای بلندگوها با ساختارavional/gunmetal در ترکیب با دیافراگم هایی از جنس فیبر کربن بگونه ای است که به راحتی هرگونه طنینی را دمپ می کند تا صدایی ناب به گوش سرنشینان برسد.



برچسب ها: پاگانی ، خودرو ، سیستم ، صوتی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.