سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد/

افزايش 68 درصدي تامين برق در شهركها و نواحي صنعتي خراسان شمالي

مدير عامل شركت شهركهاي صنعتي خراسان شمالي گفت: تامين برق براي شهركها و نواحي صنعتي استان در سال91 ، 68 درصد رشد داشته است.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران بجنورد، محمد رضا باقري افزود: 19 مگاوات برق در سال 91 براي شهركها و نواحي صنعتي استان تامين شده است و به كليه شهركها و نواحي صنعتي قابل واگذاري در سطح استان برقرساني انجام شد.

وي تصریح کرد : با بهره برداري از شبكه توزيع برق در ناحيه صنعتي شهيد محمدزاده در سال جاري كليه شهركها و نواحي صنعتي فعال استان از نعمت برق برخوردار شدند.

وی ادامه داد: در 2 سال اخير ميزان 24 مگاوات برق براي شهركها و نواحي صنعتي استان تامين شده است كه اين ميزان نسبت به سالهاي گذشته رشد 2 برابري داشته است.

باقری همچنین با اشاره به اهميت تامين برق در شهركها و نواحي صنعتي گفت: رسالت شركت شهركهاي صنعتي خراسان شمالي ، تامين امكانات زيرساختي جهت استقرار صنايع در شهركها و نواحي صنعتي مي باشد و تامين برق از مهمترين و اساسي ترين اين امكانات زيرساختي مي باشد.

رئيس هيات مديره و مدير عامل شركت شهركهاي صنعتي خراسان شمالي تاكيد كرد: شركت شهركهاي صنعتي خراسان شمالي آمادگي واگذاري زمين به متقاضيان سرمايه گذاري صنعتي در 13 شهرك و ناحيه صنعتي در سطح استان را دارد./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.