سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتقاد شکیب در شواری شهر؛

شهر سازی باید از شهر دفاع کند نه به دنبال در آمد زایی باشد

رئیس کمیسیون شورای شهر تهران گفت: جلسات کمیسیو ماده 5 تعطیل شود خیلی بهتر است و سخن من این است که شهر سازی باید از شهر دفاع کند نه اینکه دنبال در آمد زایی باشد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران : شکیب امروز در جلسه علنی شواری شهر پیش از دستور جلسه با بیان اینکه ر حال حاضر قوانین شهر سازی در شهر رعایت نمی شود گفت: امروز به من گزارش را دادند که بالای یک هزار و 800 متر اجازه پروانه ساخت داده شده آن هم در 6 طبقه که این ساختمان بالای پارک جمشیدیه است.

وی افزود: مجوز پروانه ساخت  در این منطقه که جنگل است بسیار جای تعجب است که شهرداری اجازه ساخت داده است که در آن فضای سبز در نظر گرفته شده است.

 در ادامه شکیب اظهار داشت: بسیاری از درختان شهر قطع می شود و به جای آن برج ساخته می شود که من به عنوان نماینده مردم در خواست پیگیری دارم.

رئیس کمیسیون عمران با اشاره به طرح تفضیلی بیان کرد: پیشنهاد من است که طرح تفضیلی دوباره بازنگری شود و با حضور اساتید و کارشناسان مشکلات و موانع این طرح بررسی شود.

وی با انتقاد از حوزه شهر سازی تهران افزود: چرا از خرد جمعی استفاده نمی کنیم و از افرادی که تخصص ندارند در حوزه تصمیم گیری استفاده می شود.

 شکیب با انتقاد از کمیسیون ماده 5 عنوان کرد: تصمیماتی که در این کمیسیون گرفته می شود کاملا مدیریتی و مسلحتی است که اگر این جلسات تعطیل شود خیلی بهتر است و به نفع مردم و شهر است./ف

برچسب ها: شواری ، تعطیل ، دنبال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.