سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

250 نیرو در طرح سلامت نوروزی اردبیل مشارکت دارند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: در اجرای طرح سلامت نوروزی 250 نفر از نیروهای کوشای علوم پزشکی به مسافران و گردشگران ارائه خدمات می‌کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ فرهاد پورفرضی دیروز در نشست عوامل اجرایی طرح سلامت نوروزی در اردبیل افزود: این طرح از 26 اسفندماه تا 17 فروردین سال آینده با هدف تأمین سلامت مردم و اطمینان‌بخشی به عموم جامعه در این زمینه اجرایی و عملیاتی می‌شود.

وی گفت:‌ در این طرح تأمین امنیت روانی و سلامت جسمی و روحی مردم جز اولویت‌ها است و در کنار آن به مسافران و گردشگران نوروزی نیز ارایه خدمات متنوع صورت می‌گیرد.

پورفرضی از استقرار نیروهای اورژانس و آمبولانس‌های آنها در کنار جاده‌ها برای خدمت‌رسانی بیشتر خبر داد و خاطر نشان کرد: این نیروها در کوتاه‌ترین فاصله زمانی ارایه خدمات می‌کنند.

وی همچنین از فعالیت 37 پایگاه اورژانس در کمک‌رسانی به حادثه‌دیدگان احتمالی خبر داد و افزود:‌ سه ایستگاه سلامت فوریت‌های پزشکی نیز در اردبیل در این ایام ایجاد می‌شود.

قائم مقام وزیر بهداشت در ادامه گفت:‌ در راستای خدمت‌رسانی این سازمان به مسافران و گردشگران نوروزی سه ایستگاه سلامت در این استان دایر می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان خدمت‌رسانی در کوتاه‌ترین زمان ممکن به مصدومان و مجروحان احتمالی، ارائه فوریت‌های پزشکی و مشاوره به مسافران در احساس امنیت و بحث روانی را از مهم‌ترین اهداف احداث و ایجاد این ایستگاه‌ها برشمرد./س

برچسب ها: اردبیل ، طرح ، سلامت ، نوروزی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.