سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در جلسه علني امروز صورت گرفت

مخالفت نمايندگان با بررسي اصلاح قانون ماليات‌هاي مستقيم به صورت دو فوريتي

نمايندگان مجلس با بررسي لايحه اصلاح قانون ماليات‌هاي مستقيم به صورت دو فوريتي مخالفت کردند.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران نمايندگان خانه ملت در جلسه علني امروز (سه‌شنبه 22 اسفند) با بررسي لايحه اصلاح قانون ماليات‌هاي مستقيم به صورت دو فوريتي مخالفت کردند.

گفتني است اين لايحه که در حال حاضر به صورت يک فوريت در دستور کميسيون اقتصادي مجلس قرار دارد، روز يکشنبه هفته جاري از سوي دولت با درخواست بررسي به صورت دو فوريتي مواجه شد بنابراين امرور در دستور کار مجلس قرار گرفت.

بر اساس اين گزارش پس از نطق موافقيان و مخالفان بررسي اين لايحه به صورت دو فوريت با 33 راي موافق، 133 راي مخالف و 17 راي ممتنع از مجموع 219 نماينده حاضر با مخالفت نمايندگان مواجه شد.

همچنين محمدرضا باهنر که رياست بخشي از جلسه علني امروز را برعهده داشت، در اين باره  گفت: اين لايحه مهم است و اميد است كه کميسيون اقتصادي وقت بيشتري براي اين لايحه صرف کند.

لازم به ذکر است؛ نادر قاضي‌پور نماينده اروميه و جعفر قادري نماينده شيرازي به عنوان مخالف بررسي اين لايحه به صورت دو فوريت و همچنين هادي قوامي نماينده اسفراين و موسي‌الرضا ثروتي نماينده بجنورد به صورت موافق صحبت کردند.

نماينده اروميه در اين زمينه گفت: بررسي لايحه به صورت دو فوريت ضرورت نداشته و بايد نظر علما، کارشناسان و ساير مسئولان ذيربط جلب شود.

جعفرقادري نيز تاکيد کرد: اين لايحه 7 ماده‌اي زمان زيادي جهت بررسي لازم دارد بنابراين با يک يا دو جلسه نمي‌توان چنين بحثي را بررسي و به اتمام رساند.

اما هادي قوامي به عنوان موافق بررسي اين لايحه به صورت دو فوريت گفت: در صورتي که اين لايحه تصويب شود با دريافت مبالغ مالياتي وابستگي بودجه به نفت مرتفع خواهد شد.

ثروتي نيز اظهار داشت: شرايط اقتصادي کشور مي‌طلبد که لايحه به صوت دو فوريت بررسي شود.
انتهاي پيام/

برچسب ها: مجلس ، مالیات ، باهنر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.