سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فارس/

مرحوم موسوي‌لاري عالمي کم‌نظير بود

آیت‌الله موسوی‌لاری عالمی کم‌نظیر بود .

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس ، آیت‌الله محمد محمدی‌گلپایگانی که برای شرکت در مراسم تشییع پیکر فقید فرزانه، آیت‌الله موسوی‌لاری به این شهر سفر کرده بود، افزود: آیت‌الله موسوی‌لاری طلبه‌ای واقعی بود که از عمر خود حداکثر استفاده را کرد.

وی با بیان اینکه معارف اسلامی از طریق تالیفات آیت‌الله موسوی‌ لاری به تمام جهان صادر شد، گفت: امروز شاهد ترجمه آثار آن مرحوم به 14 زبان زنده دنیا و ارسال تالیفات و آثارش به تمام قاره‌ها هستیم.

محمدی‌گلپایگانی افزود: آیت‌الله موسوی‌‌لاری به مقام معظم رهبری ارادت فراوانی داشت و خود را بسیار مقید می‌دانست که آنچه را که ولی امر مسلمین می‌فرمایند، انجام دهد.

مسئول دفتر مقام معظم رهبری افزود: عالم فقیدی همچون آیت‌الله موسوی‌لاری زنده است، مرگ برای کسی است که نام و نشانی از او باقی نماند.

پیکر پاک نماینده ولی فقیه در لارستان صبح امروز از ورزشگاه تختی این شهر بر دستان مردم عزادار لارستان تشییع و در مکتب الزهرا در جوار گلزار شهدای لارستان به خاک سپرده شد .

مرحوم آیت‌الله سید مجتبی موسوی لاری نماینده ولی فقیه در منطقه لارستان، صبح روز شنبه 18 اسفند پس از تحمل سال‌ها درد و رنج بیماری و پس از گذران عمری با برکت که با تألیف کتب گوناگون در حوزه نشر معارف اهل بیت (ع) همراه بود، به لقاءالله پیوست./ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.