سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

قیام 15 خرداد نقطه عطفی در تاریخ مبارزات مردم ایران

قیام 15 خرداد سرآغازی برای انقلاب اسلامی ایران بود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  زنجان،رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان در جلسه ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) و 15 خرداد گفت:مراسم ویژه سالگرد قیام 15 خرداد به صورت ویژه در استان زنجان برگزار می‏شود.

حسینی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران از قیام 15 خرداد آغاز شده است، افزود: ستادهای ویژهای برای تبیین این قیام تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه مراسم و برنامه‏ های مختلفی برای پنجاهمین سالگرد قیام 15 خرداد در استان زنجان پیش‏ بینی می‏ شود، تصریح کرد: تبیین و ترویج قیام 15 خرداد و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این روز از مهم‌ترین اهداف ستاد بزرگداشت این ایام محسوب می‏شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان توجه دادن افکار عمومی به ظرفیت‏های تاریخی رویداد مهم 15 خرداد را از دیگر اهداف  اين ستاد عنوان و تصريح كرد: توجه به موضوع ارتحال امام خمینی (ره) در کنار پرداختن به قیام 15 خرداد از دیگر رویکردهای ستاد بزرگداشت ارتحال امام راحل و این قیام محسوب می‏شود.

حسینی با بیان اینکه تبیین عمق انقلاب اسلامی و دستاوردهای نهضت 15 خرداد سال 42 یکی ديگر  از اهداف مهم ستاد بزرگداشت این ایام است، خاطر نشان كرد: در این روز 15 هزار نفر از مردم توسط رژیم طاغوت به شهادت رسیدند./س


برچسب ها: قیام ، مبارزات ، ایران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.