سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل /

كارخانه شیر پاستوریزه خلخال راه اندازی می شود

فرماندار خلخال گفت: كارخانه شیر پاستوریزه تعطیل شده خلخال بزودی با مدیریت جدید راه اندازی و دوباره فعالیت خود را آغاز می كند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / هوشنگ محمدی در جلسه شورای توسعه بخش كشاورزی خلخال افزود: با فروش كارخانه شیر پاستوریزه خلخال به یك سرمایه گذار جدید امكان راه اندازی دوباره این واحد تولیدی در شهرك صنعتی خلخال فراهم شده است.

وی گفت: با فعال شدن این كارخانه شیر و لبنیات پاستوریزه مصرفی روزانه شهرستان خلخال از طریق این واحد تولیدی تامین شده و در اختیار مردم قرار می گیرد.

فرماندار خلخال با اشاره به این كه تنها كارخانه شیر پاستوریزه و فرآورده های لبنی خلخال از ماه ها پیش به دلایل مختلفی تعطیل شده است، اظهار كرد: در این مدت شیر مورد نیاز شهرستان از مركز استان تامین می شد.

محمدی اظهارامیدواری كرد با راه اندازی دوباره این واحد تولیدی علاوه بر حل مشكل تامین شیر مصرفی مردم شهرستان امكان اشتغال 20 نفر از كاركنان بیكار شده این كارخانه فراهم شود.

وی یكی از دلایل تعطیلی كارخانه را وجود مشكل در تامین شیر از سطح شهرستان خلخال و وارد كردن شیر از مناطق دور دست استان عنوان كرد.

محمدی گفت: تلاش می شود با حمایت های مختلف دولتی از مدیریت جدید این كارخانه مشكل فروش شیر دامداران به این كارخانه و تهیه شیر از روستاهای دوردست و صعب العبور شهرستان مرتفع شده و نیازی به تهیه شیر خام از سایر شهرستان های استان نباشد/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.