سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فارس/

تجلیل از اولین مسافر سال 92 شهرستان استهبان

فرماندار شهرستان استهبان گفت: از اولین مسافر ورودی به شهرستان استهبان بعد از لحظه سال تحویل تجلیل می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس ، نعمت اله اکبری نژاد در خصوص آمادگی برای ایام نوروز اظهار داشت: طبق برنامه جلسات ستاد نوروزی تمامی هماهنگی های لازم برای ایجاد رفاه مسافرین و جذب گردشگر انجام شده است.

وی ادامه داد: پرپایی کمپ های گردشگری در ورودی شهرستان و پایگاه های امداد و نجات جاده ایی با همکاری هلال احمر و نیروی انتظامی و.. از جمله اقدامات برای آماده سازی استهبان است.

فرماندار شهرستان استهبان بیان داشت: حدود 14 مکان در شهرستان استهبان برای اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است که از این تعداد11 پایگاه در خود استهبان و سه پایگاه در بخش های دیگر است.

اکبری نژاد یادآور شد: تمامی پارک ها، مدارس، کلاسها برای اسکان و اراده خدمات به مهمانان نوروزی اماده است و در بحث زیرساخت ها امیدواریم تا 26 اسفند که مسافرت ها شروع می شود بتوان تمامی مکان ها را برای حضور گردشگر آماده کنیم.

وی با اشاره به مناطق گردشگری استهبان گفت: این شهرستان دارای جاذبه های گردشگری بسیای است که با همکاری سازمانهای مربوطه سعی بر معرفی این اماکن برای جذب هرچه بیشتر گردشگر داریم.

فرماندار شهرستان استهبان با اشاره به اینکه این شهرستان به شهری قرآنی معروف است، عنوان کرد: اولین گردشگری که بعد از سال تحویل وارد این شهرستان شود مورد تجلیل قرار می گیرد.

اکبری نژاد در خصوص مراکز ارائه صنایع دستی و محصولات استهبان گفت: غرفه هایی برای ارائه صنایع دستی و محصولاتی مانند انجیر در نظر گرفته شده تا مسافران به توانند سوغات های مناسبی از این شهرستان تهیه کنند.

وی افزود: بر کلیه فروشندگان انجیر تاکید شده در ایام نوروز این محصول را با کیفیت و قیمت مناسب به مسافران ارائه دهند تا افراد به توانند این محصول درجه یک را به عنوان سوغات استهبان تهیه کنند./س

برچسب ها: تجلیل ، مسافر ، نوروزی ، استهبان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.