سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حاتمی:این حرکات در آستانه چهارشنبه سوری دیده می شود/بچیروویچ مثل یک حرفه ای صحبت کرد

سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام اعتقاد دارد حرکاتی مثل پرتاب ترقه در آسنتانه چهارشنبه سوری همه جا دیده می شود اما در زمان فینال موضوع بیشتر در چشم بود.

مهران حاتمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد نکات مطرح شده بعد از بازی دوم پتروشیمی تاکید کرد: چندان علاقه ای به درگیر شدن در این موارد ندارم. تنها کاش گنجی مدیرعامل مهرام در سالن حضور داشت و واقعیتها را شخصا می دید. در مورد لحظه آخر بازی که بحث خطای تکنیکال ما مطرح است، از نظر قانونی وقت صفر شده و وقتی زمان به صفر می رسد بازیکنان و کادر فنی حق ورود به زمین را دارند.

وی ادامه داد: بازیکنان ما بعد از صفر شدن زمان به داخل زمین آمده و به بازیکنان داخل زمین تبریک گفتند اما داور اعلام کرد با اشتباه روی تابلو یک ثانیه از وقت باقی مانده و ما هم به احترام داور به سرعت بیرون آمدیم. اما این ورود به زمین هیچ نوع جریمه ای ندارد و بهتر است عده ای از قوانین بهتر اطلاع داشته باشند چون اسکوربورد سالن، پایان زمان را اعلام می کرد.

حاتمی گفت: امیدوارم همه حرفه ای برخورد کنند. ورزش هم برد و هم باخت دارد اما به بچیروویچ تبریک می گویم و خود را همیشه شاگرد چنین کسی که مسیر یک شخص حرفه ای را طی کرده، می دانم. وی حتی اگر نتیجه را واگذار کرده، در مصاحبه خود واقعیت را گفته و مثل یک حرفه ای عمل کرد.

هر دو پرتاب ترقه به ضرر ما بود

سرمربی تیم پتروشیمی در مورد دستگیری نفر پرتاب کننده ترقه توضیح داد: نفر خاطی را همان زمان دستگیر کردند و قبل از هر چیزی ادعا کرده که طرفدار تیم ما نیست. به هر حال پرتاب ترقه اتفاق تازه ای نبوده و در زنجان هم این اتفاق برای ما افتاد و من تنها در آن زمان پشتم به ترقه بود که مشکل پیش نیامد. در فوتبال هم این اتفاق رخ داد که به هر حال حرکت منفوری است اما ارتباطی با تیم و کادر تیم ندارد. این حرکت هر بار به ضرر ما بود. بار اول که با هشت امتیاز پیش بودیم و متعاقب آن دو سوم تماشاگران خود را از دست دادیم. این بار هم اگر از حریف عقب بودیم امکان ارتباط دادن جریان به تماشاگران ما وجود داشت اما هیچ تماشاگر افراطی هم در زمان پیش بودن از حریف چنین حرکتی انجام نمی دهد.

 وی اضافه کرد: در آستانه چهارشنبه سوری این حرکات در سالنهای دیگر هم انجام شده اما چون این بازی فینال بوده بیشتر از همه در چشم بود. باید از ابتدای لیگ تمهیدات لازم را در نظر می گرفتیم اما شک نکنید این حرکت به کسانی باز می گردد که چشم دیدن بالا آمدن و موفقیت پتروشیمی را ندارند. به هر حال امیدواریم این حرکات که پیش از این هم سابقه آسیب زدن به یک تماشاگر را داشته دیگر انجام نگیرد چون امکان آسیب رساندن به دیگران را دارد./آق  
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.