سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

اطلاع‏ رسانی شفاف و دقیق به مردم جلب ‏کننده کمک ‏های آنان و یاریگر شوراها است

مدیر کل دفتر امور روستایی استانداری تهران گفت: اطلاع ‏رسانی شفاف و دقیق به مردم، جلب ‏کننده کمک‏ های آنان و یاریگر شوراها است.

حمید اردوخانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: شوراهای اسلامی با جلب و جذب آرا و مشارکت‏ های مردمی، یاریگر نظام در دستیابی به اهداف والای انقلاب هستند.

وی ادامه داد: آنچه پیروزی در جبهه‏ های نبرد حق علیه باطل را برای نظام اسلامی در طول هشت سال دفاع مقدس رقم زد، جدای از تکلیف دینی و ملی، جذب مشارکت ‏های مردمی بود.

اردوخانی افزود: این مشارکت‏ ها در تمام مراحل انقلاب، به نظام اسلامی عزت داد و امروز شاهد هستیم که کشور به ثبات نسبی در عرصه‏ های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و . . . رسیده است.

مدیر کل دفتر امور روستایی استانداری تهران اضافه کرد: نگاهی به وضعیت شهر های ایران و عراق و مقایسه آنها، در حالی که فقط 14 هزار موشک بر سر شهر های مختلف ایران از سوی رژیم بعثی باریدن گرفته بود، نشان از عزت و اقتدار کشور دارد که با عنایات پروردگار و مشارکت از نوع شورایی حاصل شد.

وی با اشاره به گذشت سه دوره از برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی گفت: چند ماهی که تا انتخابات دوره جدید شوراها باقی مانده، فرصت مغتنمی برای خدمت ‏رسانی به مردم و رفع نواقص است.

اردوخانی خواستار احصای مسائل و مشکلات، ارتباط تنگاتنگ با مردم و ارائه عملکرد از سوی اعضای شوراهای اسلامی در چند ماه باقیمانده از عمر شوراها شد./س


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.