سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تلاش فلسطين برای پيوستن به موسسه هاي بين المللي

معاون وزارت امور اسرا و آزادشدگان فلسطینی از تلاش فلسطین برای پیوستن به موسسه های وابسته به سازمان ملل از جمله معاهده ژنو و دادگاه کیفری بین المللی سخن گفت.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از شبکه تلویزیونی بی بی سی عربی ؛ زیاد ابوعین در گفتگویی با این شبکه درباره علت تعلل تشکیلات خودگردان فلسطین برای پیوستن به دادگاه کیفری بین المللی گفت: تشکیلات خودگردان تلاش می کند به شصت موسسه بین المللی بپیوندد و هم اکنون در حال بررسی تدابیر و ساز و کار قانونی برای پیوستن به هر یک از این موسسه ها از جمله معاهده ژنو و امضای آن و نیز پیوستن به دادگاه بین المللی است. 

وی در ادامه افزود: فلسطین پس از به رسمیت شناخته شدن به عنوان کشور ناظر غیرعضو در سازمان ملل خواهد کوشید موجودیت خود را در داخل همه موسسه های بین المللی تثبیت کند. 

برخی مردم یا خبرنگاران تصور می کنند اگر بابت هر جنایت اسرائیل به دادگاه کیفری بین المللی شکایت کنیم فردا مجازات هایی علیه این رژیم اعمال می شود. پیوستن به دادگاه کیفری بین المللی ایجاب می کند که دو طرف نزاع عضو آن دادگاه باشند به این معنا که اسرائیل نیز باید عضو این دادگاه باشد. 


                           آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد.    
برچسب ها: موسسه ، فلسطین ، تلاش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.