سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برای مشاهده اخبار منطقه 11 این جا کلیک کنید

منطقه 11 موفق به کسب رتبه دوم خدمات پرتال در بین مناطق 22 گانه شهرداری تهران شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران معاون برنامه ریزی و توسعه شهری از کسب رتبه دوم خدمات پرتال شهرداری منطقه 11 در بین مناطق 22 گانه شهرداری تهران خبرداد.
علی عمرانی با بیان اینکه با توجه به ملاک ها و استانداردهای سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات در شاخص های خدمات(ارائه خدمات الکترونیکی،درگاه و خدمات وب) پرتال منطقه 11 از نظر خدمات جامع تر و به روزتر و پویاتر بوده و حوزه های مختلف را شهرداری را در یک قالب مشخص به صورت دسته بندی شده تحت پوش قرار داده است.
همچنین معاون امور شهری و فضای سبز منطقه 11 از توزیع بیش از 70 هزار نهال بین شهروندان منطقه 11 خبر داد.
کرم کریمی گفت: افزایش سرانه فضای سبز در محدوده های مرکزی شهر جزء اولویت های معاونت امور شهری فضای سبز است.
وی خاطر نشان کرد: با اقدامات و برنامه های مختلف مربوط به حوزه فضای سبز در سطح منطقه و همکاری شهروندان و توجه به اخلاق زیست محیطی و فرهنگ حفاظت از محیط زیست شهری می توان به شرایط مطلوب دست یافت.
کرم کریمی معاون امور شهری و فضای سبز منطقه 11 با اشاره به انجام ممیزی داخلی که هفته گذشته به منظور آمادگی برای انجام ممیزی خارجی انجام شده گفت: ممیزی داخلی توسط تیم های پنج گانه در سطح منطقه، نواحی و کارگاه های پیمانکاری انجام و میزان داخلی با در نظر گرفتن شواهد و شاهدات به تعیین میزان مطابقت وضعیت موجود با معیارهای استاندارد از پیش تعیین شده پرداختند.
وی افزود: در ممیزی خارجی که هم اکنون توسط ممیزی خارجی شرکت بین المللی SGS در حال انجام است میزان مطابقت شرایط موجود با استاندارها و ضوابط زیستن محیطی،تدابیر، سیاست های و اقدامات اجرایی صورت گرفته به منظور حفظ و نگهداری سیستم های 14001 150 و 18001 و OHSAS مورد بررسی قرار می گیرند.
کریمی خاطر نشان کرد: شهرداری منطقه 11 همگام با سایر مناطق شهرداری تهران بر لزوم حفظ محیط زیست و ارج نهادن با استانداردهای زیست محیطی در استان بهینه سازی سیستم با استفاده صحیح از منابع و جلوگیری از آثار سوء آلودگی های زیست محیطی هر ساله اقدام به تمدید و تجدید گواهینامه های مذکور می نماید./ف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.