سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راديو هندي پيشنهادات شما را مي‌پذيرد

راديو هندي برنامه‌هاي متعددي را براي علاقه‌مندان تدارك ديده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي؛ نظرها ،انتقادها و پيشنهادات شنوندگان راديو هندي برون مرزي در برنامه "ما و شنوندگان" بررسي مي شود.
با انعكاس نظرها ،انتقادها و پيشنهادات شنوندگان راديو هندي در برنامه "ما و شنوندگان " ، كارشناسان به سوالات پاسخ مي دهند.
اين برنامه با توجه به تجزيه وتحليل موضوعات و پاسخ به سئوالات شنوندگان در حوزه شبه قاره وشرق آسيا و هم چنين پخش نظرات شنوندگان جايگاه خاصي در بين شنوندگان و مخاطبان هندي زبان پيدا كرده است. 
ترويج ارزشهاي اخلاقي، سخنان معصومين و نقل قولهاي پند آموز از بزرگان و عالمان ديني در برنامه "صبح و زندگي" راديو هندي برون مرزي پخش مي شود.
در اين برنامه با ايجاد انبساط روحي مخاطبان و ترويج ارزشهاي اخلاقي ميان شنوندگان به نكات اخلاقي مهم و سخنان ائمه معصوم پرداخته مي شود.
در اين برنامه همچنين به مسائلي همچون ورزش و سلامتي و نكات بهداشتي اهميت بسيار داده است. تهيه كنندگي اين برنامه را عليرضا سعيدي عهده دار است.   
مسائل سياسي منطقه شبه قاره و شرق آسيا در برنامه "مطبوعات درآينه هفته" راديوهندي برونمرزي بررسي خواهد شد.
 اين برنامه در بين مخاطبان هندي زبان  منطقه شبه قاره و شرق آسيا از اهميت خاصي برخوردار بوده و شنوندگان زيادي را جذب كرده است .
سري جديد برنامه مطبوعات در آينه هفته در 52 قسمت 8 دقيقه اي از راديو هندي براي مخاطبان حوزه شبه قاره و شرق آسيا پخش مي گردد.تهيه كنندگي اين برنامه را عليرضا سعيدي عهده دار مي باشد.  
رخدادهاي مهم ايران و جهان در برنامه "آينه دنيا" راديو هندي برون مرزي به روي آنتن مي رود.
" آينه دنيا" با بررسي رخدادهاي مهم ايران و جهان، همراه با نظرات كارشناسان هندي زبان  به نقد و بررسي مسائل روز سياسي با محور ايران و منطقه شرق آسيا مي پردازد./ص
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.