سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور چهره های فرهنگی در سری جدید "گفت و گوی تنهایی"

سری سوم "گفت و گوی تنهایی" با دعوت از چهره های فرهنگی و هنرمندان سرشناس کشور در ایام نوروز به روی آنتن شبکه چهار سیما می رود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سيما؛  تصویربرداری سری سوم «گفت و گوی تنهایی» به تهیه کنندگی رامین موسوی ملکی به پایان رسید و پس از طی  مراحل تدوین و صداگذاری در ایام نوروز از شبکه پخش می شود.
به گفته رضا حماسی کارگردان «گفتگوی تنهایی» سری جدید برنامه که ویژه نوروز است فضای شادتری نسبت به قبل خواهد داشت و «لبخند» محور گفت و گو با هنرمندان است .
او با اشاره به میهمانان سری جدید برنامه گفت:در سری جدید علاوه بر بازیگران و کارگردانان سینما وتلویزیون با چهره های فرهنگی کشور همچون جلیل رسولی خوشنویس و دکتر اسماعیل منصوری لاریجانی استاد دانشگاه و نویسنده گفت و گومی شود.
وی افزود:ضیاءالدین دری،محمدرضا ورزی،الهام پاوه نژاد،فرهاد آییش،اندیشه فولادوند،یکتا ناصر،محمود پاک نیت،مهران احمدی، ،جوادعزتی،شهره لرستانی،مجید مظفری و کامران تفتی از جمله کارگردانان و بازیگرانی هستند که میهمان صندلی سفید این برنامه هستند .
حماسی درباره چینش دکور سری جدید برنامه و تغییرات آن نسبت به مجموعه های گذشته افزود: دکور برنامه با توجه به موضوع و حال و هوای ایام پخش، با رنگ هایی گرم و شاد طراحی شده است و میهمانان بر روی همان صندلی سفید همیشگی خواهند نشست .
او هدف از ساخت سری سوم «گفت‌و‌گوی تنهایی» را استقبال مخاطبان از این برنامه دانست و گفت:در ماه رمضان امسال گفت و گوهای بسیاری با هنرمندان سرشناس درباره تجربه های معنوی شان انجام گرفت و پاسخ های جالب هنرمندان باعث شد تا مخاطبان بسیاری را به خود جلب کند.
حماسی افزود: استقبال از برنامه سبب شد که دوره دوم آن برای محرم ساخته شود که در آن با برخی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و هنرمندان درباره واقعه عاشورا گفت و گوهایی با حال و هوای معنوی انجام شد.
به گفته کارگردان این برنامه، طرح پرسش هایی درباره لحظه های تنهایی و احساسات معنوی این هنرمندان در رابطه با مفاهیمی همچون ایثار،آزادگي، امر به معروف و نهي از منكر سبب شد تا سری دوم نیز مورد استقبال مخاطبان قرار گیرد و شبکه تصمیم به ساخت سری جدید آن برای ایام نوروز بگیرد.
گفتني است؛ «گفت‌و‌گوی تنهایی» با اجرای سید علی میرمیرانی در گروه فیلم و نمایش شبکه چهار سیما تولید می شود. /ص
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.