سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دم عید با خانواده ها

پخش برنامه زنده "دم عید" ویژه خانواده های ایرانی از امروز آغاز می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه دو، مریم جلالی مدیرگروه خانواده شبکه زندگی با اعلام این خبر گفت: برنامه" دم عید" با هدف توجه به سبک زندگی ایرانی _ اسلامی و ارائه زندگی خانواده محور از 19 اسفند به روی آنتن شبکه دو می رود.  
وی افزود: همه ساله با نزدیک شدن به عید نوروز، خانواده ها طبق سنت ایرانی، خود را برای آغاز سال جدید آماده می کنند.  
وی ادامه داد: با توجه به فرصت کم برای انجام کارهایی از قبیل خرید شب عید، خانه تکانی و برنامه ریزی برای تعطیلات نوروز، خانواده ها و خصوصا خانم های خانه به نوعی دچار استرس و نگرانی می شوند. شبکه دو به عنوان شبکه خانواده خود را با خانواده های ایرانی در این مسیر همراه می کند و ترجیح می دهد حکمت خانواده در اداره و برنامه ریزی کارها  توسط بزرگترها بازگو شود.  
جلالی با بیان اینکه برنامه دم عید" قصد دارد به گونه ای متفاوت تر از همیشه درکنار خانواده ها ظاهر شود اضافه کرد: داستان سریال" آب پریا" که قرار است تعطیلات نوروز از شبکه دو پخش شود به موضوع حفظ منابع طبیعی و مراقبت از محیط زیست اشاره دارد بنابراین ما نیز با توجه به سفرهای نوروزی خانواده ها به شهرهای مختلف و استفاده از طبیعت زیبا و بهاری ایران؛ تلاش می کنیم به نوعی همگرایی خانوادگی برای حفاظت از محیط زیست ایجاد کنیم.  
وی تصریح کرد: درواقع این برنامه سعی دارد برنامه ریزی مناسبی برای حفظ محیط زیست انجام دهد.
مدیر گروه خانواده شبکه زندگی درباره بخش های مختلف" دم عید" گفت: در این برنامه بهترین مادر، بهترین راننده و بهترین خانواده که در حفظ محیط زیست تلاش می کنند را انتخاب و معرفی خواهیم کرد. همچنین تعدادی از هنرمندان خوب کشورمان نیز میهمانان این برنامه خواهند بود.
وی درباره ساعت پخش برنامه دم عید گفت: این برنامه در دو بخش از14تا 15 و 17 تا 18 به تهیه کنندگی محمد  حسن زاده قمی نژاد تا 28 اسفند ماه به روی آنتن شبکه زندگی می رود.
برنامه دم عید کاری از گروه خانواده شبکه دو سیماست./ص
برچسب ها: دم عید ، برنامه ، نوروز ، ایران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.