سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تا یک هفته دیگر محقق می شود ؛

بهره برداری از فاز اول پروژه تعریض خیابان امام خمینی (ره) در منطقه 10

شهردار منطقه 10 از اتمام عملیات عمرانی و بهره برداری از فاز اول طرح تعریض خیابان امام خمینی (ره) حد فاصل خیابان کارون تا خیابان جیحون تا یک هفته دیگر خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، عظیمی با اشاره به اجرای موفق این طرح بر اساس رویکرد مدیریت شهری افزود: این طرح در راستای سیاست های کلان مدیریت شهری  تهران مبنی بر توسعه شبکه معابر به منظور ارتقای سطح سرویس دهی ، سهولت در تردد وسایل نقلیه، کاهش ترافیک خیابان های همجوار و اتصال بزرگراه یادگار امام (ره) به بزرگراه شهید نواب صفوی با اجرای عملیات  پیاده روسازی ، تخریب و عقب نشینی املاک ، جابجایی تاسیسات آب ، برق ، گاز و ... نهر سازی ، زیر سازی ، آسفالت ، سیستم روشنایی معابر ، احداث فضای سبز و ... تا یک هفته دیگر به اتمام می رسد .
 
وی افزود : فاز دوم عملیات عمرانی فاز دوم امتداد خیابان امام خمینی (ره) حد فاصل خیابان کارون تا بزرگراه شهید نواب صفوی با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد و ششصد و هشتاد میلیون تومان در قالب اجرای تخریب و احداث انهار ، تخریب و اجرای عملیات پیاده روسازی ، آغاز شده و نیمه اول سال آینده به اتمام می رسد  .
 
عظیمی با بیان این که در حال حاضر دهها پروژه عمران شهری با تاکید بر رعایت شاخصه های زیست محیطی به منظور ارتقای کیفیت زندگی در منطقه اجرا می شود یادآور شد: به رغم تلاش هایی که طی سالیان گذشته در حوزه عمران شهری صورت گرفته ، کماکان افزایش سرانه های خدماتی، فرهنگی ، اجتماعی و رفاهی در اولویت برنامه های مدیریت شهری قرار دارد و بر این باوریم که با مشارکت بخش خصوصی وهمکاری شهروندان می توان محلاتی آباد و توسعه یافته ایجاد کرد .
 
شهردار منطقه مشارکت مردمی را در پیشبرد اهداف مدیریت شهری مهم برشمرد و تصریح کرد : از شهروندان محترم منطقه بابت تحمل مشکلات به وجود آمده در اجرای طرح که با سعه صدر و حمایت و یاری خود سهم به سزایی در عمران و آبادانی شهر دارند سپاسگزاریم و امیدواریم بتوانیم به عنوان خدمتگزاران مردم گام های اساسی در تحول نظام خدمات رسانی در توسعه امور عمرانی منطقه برداریم .
برچسب ها: تعریض ، عمرانی ، خیابان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.