سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد/رییس اداره مجلات دانشگاه آزاد اسلامی:

نمایشگاه نشریات تخصصی، فرصت مغتنمی برای تولیدات علمی است

اولین نمایشگاه نشریات تخصصی به عنوان یک دستاورد، فرصت مغتنمی برای به عرصه رساندن چشمه‌های علم و تولیدات علمی است.

 

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد ، به نقل از ستاد خبری اولین نمایشگاه نشریات تخصصی ، دکتر رسول عباسی، رییس اداره مجلات دانشگاه آزاد اسلامی در حاشیه برگزاری این نمایشگاه با بیان این مطلب گفت: فعالیت‌های پژوهشی فاقد انتفاع است و هر نوع هزینه‌ای در زمینه‌های پژوهشی و تحقیقاتی، سرمایه‌گذاری بلندمدت اما سودآور به حساب می‌آید که باید آثار و نتایج آن را در سال‌های آتی جستجو کرد.

وی اضافه کرد: دانشگاه آزاد اسلامی از این فرصت بهره گرفته و با بنیان گذاری کمیسیون بررسی و تایید مجلات علمی دانشگاه آزاد اسلامی رهرو این تفکر است و از ماه مارس سال 2003، فعالیت خود را در امر سیاست گذاری، مجوز انتشار و نظارت بر محتوای نشریات دانشگاه‌ها آغاز کرده تا به محققان و پژوهشگران کشور کمک شود.

دکتر عباسی تاکید کرد: معاونت پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی در این مسیر گام برداشته که بین المللی فکر اما منطقه‌ای اجرا کند بر این اساس هم بوده که با موسسه معتبر اشپیرینگر برای چاپ نشریات‌مان در آلمان وارد مذاکره شده و تفاهم‌نامه نوشته‌ایم.

وی ادامه داد: در فاز اول تفاهم نامه، 30 مجله از مجلات دانشگاه آزاد، برای نمایه و چاپ به این موسسه معرفی شده و در فاز دوم، قرار است 20 مجله انگلیسی زبان برای نمایه به موسسه مذکور معرفی شوند./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.