سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

اجرای طرح آبخیزداری در سطح 5/1 میلیون هکتار از عرصه های منابع طبیعی استان اصفهان

مدیر کل منابع طبیعی اصفهان گفت: تاکنون در سطح 5/1 میلیون هکتار از عرصه های منابع طبیعی استان طرح آبخیزداری اجرا شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان محمد حسین شاملی پوشش سبز جنگلی استان را 516 هزار و 631 هکتار اعلام کرد که از مجموع پوشش جنگل های طبیعی زاگرس، تورانی، دست کاشت، فضای سبز شهری و باغهای استان تشکیل می شود.
وی در باره بهره برداری از محصولات فرعی جنگل و مرتع گفت: در این بخش حدود 92 هزار نفر روز اشتغالزایی ایجاد شده و بیش از شش میلیارد تومان بهره برداری صورت گرفته است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان در جمع اعضای جمعیت پیام سبز دانشکده منابع طبیعی دانشگاه صنعتی اصفهان از آمادگی این اداره کل برای پذیرش طرح ها و پیشنهادهای استادان و دانشجویان خبر داد و همکاری بیشتر اساتید و دانشجویان در شناسایی و ارائه راه حل برای مشکلات موجود منابع طبیعی استان از جمله خشکیدگی جنگل های دست کاشت و تولید علوفه کمتر از 50 کیلوگرم درسطح مراتع را خواستار شد .
وی از حضور دانشجویان و سپری کردن دوره کار آموزی در واحدهای اداره کل منابع طبیعی استقبال کرد و افزود: دانشجویان از این فرصت برای کسب تجربه عملی بیشترین استفاده را ببرند/س

برچسب ها: اصفهان ، منابع ، طبیعی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.