سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اخطار مربیان به صحبتهای اشجاری / اعتراض آشکار مدافع مشکل ساز شد

اعضای تیم استقلال در خصوص شرایط بازیکنان با حساسیت زیادی روبرو شدند و این موضوع عامل این است که بحث اعتراض یک بازیکن دیگر در تیم مورد بررسی قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران حسن اشجاری مدافع استقلال مدتی است که در تیم استقلال حضور دارد و در ابتدای حضورش در تیم استقلال با شرایط ایده آل این تیم را همراهی می کرد این در حالی است که مدتی کوتاه وی از ترکیب جدا شد و حضور در این تیم را از دست داد اما این اتفاق برای وی خوشایند نیست زیرا این بازیکن اعلام کرده است که عدم حضورش در ترکیب استقلال به دلایل منفی نیست و این اتفاق در حالی است که این بازیکن با شرایط خاص در تیم روبرو شده است.

زیرا حضور بازیکنان دیگر در ترکیب این تیم برای وی مشکل ساز شده است و این بازیکن حضور در ترکیب اصلی تیم را مانند گذشته از دست داده است و می تواند به عنوان بازیکن ثابت نظر مثبت امیر قلعه نوعی را جلب کند.

گفتنی است، حسن اشجاری مدعی است که حضور برخی در ترکیب تیم استقلال باعث این است که شرایط برای وی تغییر کند زیرا این بازیکن معتقد است که برخی از اعضای تیم که در ترکیب استقلال حضور دارند به حق در ترکیب تیم قرار نمی گیرند و این موضوع برای این تیم مشکل ساز شده است.

شایان ذکر است، اعضای مسئول و مربیان تیم استقلال به این موضوع معترض شدند و اعلام داشتند که این بازیکن نباید در خصوص بازی کردن در ترکیب استقلال معترض شود زیرا مربیان تیم در این مورد تصمیم گیری می کنند و باقی نفرات تیم نمی توانند در این خصوص اظهار نظر داشته باشند و باید تابع تصمیم مربیان تیم و به خصوص امیر قلعه نوعی باشد.

گفتنی است، اخطار مسئولان به حسن اشجاری ارائه شده است و اعلام شده که وی باید در این مورد اقدامات لازم را انجام دهد و بدون حرف و حدیث و مباحث مطرح شده برای حضور در ترکیب تیم استقلال آماده شود و حرف و حدیث ها توجهی نکند.

شایان ذکر است، مربیان مدعی شدند که اشجاری برای قرار رفتن در ترکیب اصلی باید تلاش خود را بیشتر کند و در تمرینات آماده نشان دهد زیرا در غیر این صورت برای بازی کردن دچار مشکلات بسیار زیادی می شود./آق

برچسب ها: اشجاری ، استقلال ، فوتبال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.