سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

زنجان جزو سه استان برتر کشور در مدیریت بحران

استان زنجان جزو سه استان برتر کشور در زمینه مدیریت بحران است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ،استاندار زنجان در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران گفت: با توجه به اینکه حوادث و بحران‌ها دور از انتظار نیست، پیش‌بینی‌های لازم باید در این زمینه صورت گیرد.

رئوفی‌نژاد با بیان اینکه باید برای بحران‌های مختلف در استان آماده شویم، افزود: باید بحران‌ها را دید و برای آن برنامه‌ریزی کرد.

وی با اشاره به اینکه مهم‌ترین موضوع در برنامه‌ریزی‌ها برای بحران، ارتباطات است، تصريح کرد: تمهیدات و پیش‌بینی‌های لازم در این زمینه باید فراهم شود.

استاندار زنجان ،با بیان اینکه ارتباطات به عنوان یک فرصت مهم از محاسن و کاربری بالایی برخوردار است، ادامه داد: اگر تمهیدات لازم اندیشیده نشود ابزار مختل کننده علیه خود ما استفاده می‌شود.

رئوفی‌نژاد با اشاره به اینکه بومی‌سازی طرح میزبانی فعالیت‌های مجازی در استان زنجان فرصت و گام بزرگی برای استان محسوب می‌شود، ادامه داد: تفاهم‏نامه و موافقت‌نامه اجرای این طرح در استان امضا شده است.

وي تاكيد كرد: اجرای طرح بومی‌سازی فعالیت‌های مجازی در استان زنجان یک پدافند غیر عامل در سطح ملی است که هرگز در آن خدشه‌ای وارد نمی‌شود.

استاندار زنجان با بیان اینکه با تامین ساختمان مورد نظر برای اجرای طرح بومی سازی میزبانی فعالیت‌های مجازی در استان ، این طرح طی چند ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد، اضافه کرد: اولویت استفاده از این طرح استان زنجان است که در شرایط ویژه‌ای نیز استفاده ملی می‌شود.

رئوفی‌نژاد با اشاره به اینکه استان زنجان با اقدامات صورت گرفته در ارزیابی‌های اخیر جزو سه استان برتر کشور در زمینه مدیریت بحران انتخاب شده است، خاطر نشان كرد: اما هنوز جای کار در این زمینه وجود دارد و باید تلاش‌ها بیشتر شود./س


 

برچسب ها: زنجان ، مدیریت ، بحران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.