سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سازماندهی 100 هزار بازرس نامحسوس در مسیرهای پر تردد کشور

رئیس پلیس راهور کشور از سازماندهی 100 هزار بازرس نامحسوس در مسیرهای پر تردد کشور خبر داد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، سردار اسکندر مومنی با اعلام این خبر افزود: 100 هزار بازرس نامحسوس در مسیر های پر تردد از شهرهای زیارتی و سیاحتی که در ایام نوروز ترددشان زیاد است این نیروهای مردمی و بازرسان نامحسوس مستقر می شوند.

رئیس پلیس راهور کشور اظهار داشت: امروز رسما آماده باش 10 میلیون همیار پلیس و 200 هزار سرهنگ یار ترافیک در سراسر کشور آغاز شد.

سردار مومنی با اشاره به کمک فرهنگ یاران ترافیک در توسعه فرهنگ قانون پذیری تصریح کرد: هیچ کس در مقابل همیاران پلیس مقاومت نمی کند و بی تردید معلمان بزرگترین سهم را در کاهش سوانح و حوادث دارند.

رئیس پلیس راهور کشور بیان داشت: قانون راهنمایی و رانندگی که بعد از چهار دهه بازنگری و در سال گذشته تصویب شد در یکی از بندهایش به صراحت ذکر شده است اگر کسی به فرمان ایست پلیس مدرسه  توجه نکند علاوه بر جریمه نمره منفی نیز به راننده خاطی تعلق می گیرید و این به دلیل اهمیتی است که قانون گذار برای دانش آموزان قائل است.

سردار مومنی با تاکید براینکه طي دو سال اخير شاهد کاهش سوانح در کشور هستیم خاطر نشان کرد: امسال هم شاهد کاهش سوانح و کاهش تصادفات در جاده ها بودیم و از رتبه های اول به وسط در دنیا در سوانح در تصادفات رسیده ایم./ل

برچسب ها: مسیرهای ، نامحسوس ، راهبر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.