سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از سوی علیرضا سمندر؛

کامبیز بابایی به عنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون کاراته منصوب شد

سرپرست فدراسیون کاراته طی حکمی، "کامبیز بابایی" را به عنوان عضوهیات رئیسه فدراسیون کاراته منصوب کرد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، کامبیز بابایی که دارای دان 5 کاراته بوده و دکترای حقوق خصوصی و تجاری را دارد، درحال حاضر به عنوان مدیر عامل شرکت هواپیمایی آسمان فعالیت می کند.
وی پیش از این به عنوان دبیر گردشگری ورزش کشور، رئیس کمیته ورزش و جوانان ستاد نماز جمعه تهران، دبیر کمسیون حقوقی کمیته ملی المپیک، دبیر کل اتحادیه حقوق ورزشی آسیا، مدیر عامل شرکت پرشین گلف و مدرس دانشگاه فعالیت کرده است.

بابایی پس از انتصاب به عنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون کاراته گفت: کاراته یکی از رشته های پرمدال ورزش کشور است و با توجه به حضور تعداد کثیری از ورزشکاران در این رشته، جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده وتبدیل به رشته اول کشور شده است.

وی افزود: برای اینکه کاراته به روزهای اوج گذشته باز گردد نیازمند برنامه استراتژیک چند ساله هستیم که باید به صورت کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت پیش بینی و عمل شود و مسئولان فدراسیون برای توسعه و اعتلای این رشته رزمی به صورت مطلوب گام بردارند.
بابایی ادامه داد: استفاده از پتانسیل های مختلف کشور در بخشهای فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی و نیزبها دادن به پیشکسوتان و نیز حضور در مجامع بین المللی در توسعه این ورزش موثر است و می تواند کاراته را به جایگاه شایسته خود برساند.

وی در خصوص حضور کاراته در المپیک نیز گفت: با توجه به اینکه این ورزش در ابتداو انتها با احترام اجرا می شود و لباس سفیدش نمایانگر صلح و دوستی است، تمام خصوصیات یک ورزش مفرح المپیکی را دارد و باید به عنوان یکی از رشته های ورزشی وارد المپیک شود./آق
برچسب ها: سمندر ، بابایی ، کاراته
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.