سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/ رييس فدراسيون بوكس :

بوکس يك ورزش تربيتي است

بوکس يك ورزش تربيتي است و در اين رشته تاكيد زيادي بر اخلاقيات داريم.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد احمد ناطق‌نوري  در مجمع انتخاب رييس هيات بوكس خراسان رضوي با بيان اينكه بوكس يك ورزش دفاعي است، عنوان كرد: از نظر پزشكي نيز در دانشگاه هاپكينز آمريكا تحقيقاتي در زمينه آسيب‌هاي تمامي رشته‌هاي ورزشي انجام داده است كه در تحقيقي در خصوص بوكس اين رشته ورزشي از نظر آسيب در رده نوزدهم رشته‌هاي ديگر قرار دارد.

وي با بيان اينكه ورزش بوكس مي‌تواند به ورزشكاران شخصيت بدهد، تصريح كرد: در بوكس اولويت اول اين است كه مشت بخوريد و بعد از آن است كه مي‌تواني از خودت دفاع كني و به همين دليل كاملا يك ورزش تربيتي است و در اين رشته تاكيد زيادي بر اخلاقيات داريم.

وي خطاب به مسوولان بوكس استان عنوان كرد: هيچگاه از لحاظ مشكلات مالي مايوس نباشيد و هر جا كه خانه بوكسي احداث كنيد بدون شك كمك خواهيم كرد و از سوي فدراسيون رينگ بوكس به آن اهدا خواهد شد.

رييس فدراسيون بوكس با اشاره به توانمندي‌هاي خراسان رضوي عنوان كرد: خوشبختانه اين استان جوانان جسوري دارد كه مطمئن هستم با برنامه‌ريزي و مديريت خوب مي‌توانند به زودي روي سكوهاي كشوري قرار بگيرند.

ناطق‌نوري همچنين با بيان اينكه خراسان رضوي از نظر استعداد چيزي كم ندارد، اظهار كرد: خوشبختانه در اين مدت كوتاه سرپرست هيات بوكس خراسان رضوي توانايي خود را نشان داد و ثابت كرد كه مي‌تواند اين هيات را دوباره مانند سال‌هاي گذشته زنده كند/س 

 


برچسب ها: بوکس ، یک ، ورزش ، تربیتی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.