سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اروميه/

تشدید برخورد با گران فروشان در سلماس

فرماندار سلماس گفت: با گران‌فروشان و صنوف متخلف در سلماس به شدت برخورد می‌شود.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران  مرتضی نظری صبح روز دوشنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه بهاره در این شهرستان با بیان اینکه با نزدیک شدن به ایام پایانی سال باید شاهد نظارت هرچه بیشتر و برخورد جدی با گران‌فروشان و صنوف متخلف باشیم، اظهار داشت: در این راستا باید طوری رفتار شود که هیچ صنوفی جرات گران فروشی در شهرستان نداشته باشد.

وی اضافه کرد: از مردم نیز انتظار داریم که از خرید کالاهایی با قیمت کاذب خودداری کرده و در صورت مشاهده هر تخلفی آن را به مراکز مربوطه اطلاع دهند.

فرماندار سلماس با اشاره به اینکه امسال برای تهیه و خرید نوروزی در این شهرستان هیچ مشکلی وجود ندارد و این نمایشگاه با هدف تأمین نیازهای مردم برگزار شده است، افزود: برای تحقق این امر مهم نمایشگاه بهاره در آستانه نوروز در این شهرستان دایر شده که کالاهای مورد نیاز مردم را با کیفیت و قیمت مناسب عرضه نماید.

نظری افزود: در این نمایشگاه امروز ما شاهد عرضه تمام اقلام غذایی و پوشاک مورد نیاز شهروندان عرضه با تخفیف مناسبی به مردم سلماس به فروش می‌رسد.

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان سلماس اظهار داشت: طرح مشترک پایش بازار از چند روز پیش با همکاری اداره صنعت معدن و تجارت سلماس، تعزیرات حکومتی و مجمع امور صنفی آغاز شده است.

نوبخت اضافه کرد: در این طرح که از چند روز پیش آغاز شده است، سه تیم از بازرسان این اداره و مجمع امور صنفی و همچنین 19 نفر بازرس افتخاری فعالیت و بازار را در ایام نوروز به صورت محسوس و نامحسوس کنترل می‌کنند.

رئیس کمیسیون نظارت شهرستان سلماس افزود: ایجاد گشت‌های مشترک بازرسی برای اعمال نظارت و کنترل لازم در سطح بازار به منظور پیشگیری از افزایش غیرمنطقی نرخ کالا و خدمات پایش بازار از حیث موجودی در قالب گشت‌های مشترک با ادارات مربوطه انجام می‌شود.

نمایشگاه فروش بهاره از 15 اسفندماه تا 25 ماه جاری با 35 غرفه عرضه پوشاک، کیف و کفش، شیرینی و آجلیل و مواد غذایی با تخفیف 10 تا 15 درصد در زمینی به وسعت هزار مترمربع در سالن تعاون روستایی سلماس به مردم این شهرستان عرضه خواهد کرد./ج1

برچسب ها: فرماندار ، صنعت ، سلماس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.