سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

توسعه صنعتی خراسان رضوي مستلزم حضور دانشگاهیان است

مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي خراسان رضوي گفت: لازمه توسعه و تکمیل چرخه صنعت استان حضور دانشگاهیان در این عرصه است.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ،علي سليماني اظهار داشت: در هر جامعه ای نیروی انسانی متخصص، متعهد و کارآمدی که از دل دانشگاه‌ها بیرون می‌آید، اصلی‌ترین مؤلفه برای رشد، توسعه و بالندگی آن جامعه است.

وی بیان کرد: نیروی انسانی که می تواند منابع سرشاری برای حیات، بقا، رشد و تعالی انسانها در سایه اسلام و شیعه باشد، باید از دل دانشگاه بیرون آیند.

وي با بیان اینکه دانشگاه‌ها بزرگترین مركز تولید علم و مبتکر در اجتماع هستند، تصریح کرد: نیرویی که از دل دانشگاه بیرون می‌آید از هر منبعی ارزشمندتر است.

سليماني افزود: دانشگاه به‌ عنوان تربیت‌کننده و آموزش ‌دهنده نیروی انسانی نقش پررنگ و بی‌بدیلی را ایفا می‌کند و امروز به برکت انقلاب اسلامی به قله‌های پیشرفت رسیده‌ایم.

وی با بیان اینکه کشور ما در بسیاری از شاخص ها جزو چند کشور برتر دنیا است، عنوان کرد: بار اصلی پیشرفت و آبادانی این مرز و بوم بر دوش معلمان در مدارس و اساتید در دانشگاه‌هاست و منابع، ابزار وامکانات در جایگاه بعدی قرار دارد.

وی جامعه دانشگاهی ،آموزشی و صنعتي را عامل اصلی و تاثیرگذار در حرکت رو به جلو و پیشرفت عنوان کرد و افزود: در هر کشوری که آموزش و پرورش و دانشگاه‌های آن پویاتر و قوی‌تر باشند، نیروی انسانی در آن جامعه متعهد و متخصص تر خواهد بود.

مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي خراسان رضوي با اشاره به "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" اظهار داشت: ارتباط نزدیک دانشگاه و صنعت در عرصه تولید، سرمایه گذاری و صنعت بسیار کارساز است.

 

 


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.