سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اشکانی:

مسابقات قهرمانی کشور بار فنی لازم را نداشت/باید به مربیان جوان اعتماد کنیم

عضو کمیته فنی مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی کشور گفت: متاسفانه رقابتهای قهرمانی کشور امسال با فقر فنی مواجه بود.

علی اشکانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: مسابقات قهرمانی کشور امسال در حالی به پایان رسید که این رقابتها به لحاظ فنی کیفیت لازم را نداشت و در واقع شاهد اجرای فنی توسط کشتی گیران نبودیم .

وی درباره این که آیا برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در این موقع از سال مناسب است گفت: به هرحال این مسابقات در تقویم فدراسیون نوشته شده و نمی توان گفت که در زمان مناسبی برگزار نمی شود چرا که مسابقات قهرمانی کشور با  برنامه های تیم ملی هماهنگ بوده است.

دارنده مدال نقره جهان در پاسخ به این سوال که چرا بعد از المپیک تیم ملی دچار حواشی شده است اظهار داشت: خوب در هر صورت سطح توقع از کشتی فرنگی بالا رفته و شاید عدم همکاری محمد بنا باعث شد تا اندازه ای تیم ملی تحت تاثیر این موضوع قرار بگیرد اما نکته ای که باید به آن توجه شود این است که ما نباید در باد قهرمانی المپیک  بمانیم .
 
وی درباره این که رفت و آمد مربیان تیم ملی به کشتی ضربه نخواهد زد گفت: وقتی یک مربی بنا به دلایلی نمی خواهد با تیم ملی کار کند نباید بیش از اندازه از وی درخواست بازگشت دوباره کنیم چرا که شک نکنید این کشمکش ها غیر از این که تیم ملی را دچار مشکل خواهد کرد هیچ فایده ای دیگر نخواهد داشت.

اشکانی درخصوص این که برای ادامه مو فقیت های تیم ملی کشتی فرنگی چه راهکاری دارد گفت: ما باید به مربیان جوان اعتماد کنیم و از آنها برنامه بخواهیم ، اگراین اتفاق رخ دهد  مشکل جایگزین برای مربیان بزرگ نخواهیم داشت.

وی تاکید کرد: مطمئن باشید اگر به کشتی گیرانی که به تازگی از ورزش قهرمانی فاصله گرفته اند و با شیوه مربیگری علمی آشنا هستند توجه شود می توان  به آینده کشتی فرنگی امیدوار بود در غیر این صورت  کسب نتایج مطلوب در مسابقات مهم دور از دسترس است./مح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.