سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهردار منطقه 15 در مراسم روز درختکاری اعلام کرد :

توزیع 85 هزار اصله نهال در منطقه 15 در سالجاری

توزیع نهال رایگان و کاشت در محل های اعلام شده توسط شهروندان از آذر ماه سالجاری و همزمان با اجرای طرح "هر شهروند یک نهال" آغاز شده و تاکنون نیز ادامه دارد .

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، وی افزود : این مراسم یک مراسم نمادین برای یادآوری و تاکید بر حفظ محیط زیست و طبیعت است و شهرداری منطقه درصدد است با دراختیار قرار دادن نهال رایگان بین شهروندان ،‌مدارس ،‌مجموعه های دولتی و عمومی امکان بهره مندی مطلوب از فضای سبز را فراهم آورد .
 
شهردار منطقه یادآور شد : توسعه فضای سبز و درختکاری در تلطیف هوا و فراهم آوردن فضای زیبا و دلپذیر اهمیت بسزایی دارد و شهرداری علاوه بر توزیع نهال رایگان ،‌نسبت به کاشت تعداد 100 هزار اصله درخت طی پاییز و زمستان امسال در سطح بوستان ها و حاشیه معابر اقدام کرده است .
 
صفوی ضمن تقدیر از شهروندان به جهت حضور گسترده در مراسم درختکاری خاطر نشان کرد :‌امیدوارم به لحاظ فراهم شدن امکان و استعدادی که برای کاشت نهال در ایام پایانی سال ایجاد گردیده ، ‌این اهتمام و حضور شهروندان برای توسعه فضای سبز ادامه پیدا کند .
 
این گزارش حاکی است ،‌مراسم روز درختکاری منطقه با حضور شهردار ،‌قائم مقام ،‌معاون امور شهری و فضای سبز ،‌ائمه جماعات ،‌دبیران شورایاری ،‌مسوولان منطقه و شهرداران نواحی ،‌خانواده های معظم شاهد ،‌جمعی از شهروندان و دانش آموزان منطقه و با کاشت نهال در بوستان دارالقرآن محله مسعودیه برگزار شد .
 
بنابراین گزارش ،‌در این مراسم مهندس خوش اقبال قائم مقام منطقه نیز با اشاره به تاکید مدیریت ارشد شهری در زمینه توسعه زیرساختها و ایجاد محیطی شاد برای شهروندان گفت : طی سالهای اخیر اقدامات خوبی در حوزه های مختلف و به ویژه توسعه فضای سبز و درختکاری در منطقه اجرا شده و امیدواریم امسال هم گام های بلندتری برداشته شود تا مردم بتوانند حداکثر بهره را توام با شادابی و طراوت از این امکانات ببرند.
 
در پایان مسعودی معاون امورشهری و فضای سبز به تشریح اقدامات فضای سبز منطقه پرداخت و گفت : توسعه فضای سبز به مساحت 46 هکتار ، احداث 8 بوستان جدید ، بازپیرایی 22 بوستان ،احداث 19 آبنما ، اجرای 120 پایه شبکه روشنایی ،اجرای 124 هزار متر طول شبکه آب خام ، نصب 1235 عدد نیمکت و مبلمان شهری ،‌احداث 15 دستگاه سرویس بهداشتی و ... از جمله این اقدامات در سالجاری است .
 
شایان ذکر است ، در پایان مراسم با اهداء لوح تقدیر به کارمندان و بازنشستگان نمونه فضای سبز ،‌باغبانان و شهروندان نمونه تقدیر به عمل آمد .
برچسب ها: اصله ، نهال ، درختکاری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.