سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اخبار تيم فوتبال استقلال؛

اعتراض شدید محمدرضایی به میثم بائو/ بحث 2 استقلالی دردسرساز شد

پس از آغاز فصل دوم مشکلاتی برای آبی ها ایجاد شد و تغییراتی در تیم بوجود آمده که امیر قلعه نوعی عامل اصلی این تغییرات شد، اما در این میان، چند بازیکن استقلال به این دلیل به مشکل برخوردند.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، اعضای تیم استقلال در خصوص ایجاد تغییرات با شرایطی ویژه روبرو شدند و این درحالی است که برخی بازیکنان ذخیره که فرصت بازی کردن بدست نیاوردند در این شرایط دچار مشکلات بسیار زیادی شدند که قرار است توسط مسئولان و مربیان به آنها رسیدگی شود.

گفتنی است: در این میان میثم بائو مدتهاست که از روی نیمکت استقلال را همراهی می کند و این موضوع باعث شده است که وی دچار مشکلات بسیار زیادی شود. زیرا میثم بائو مدعی شده است که حضور بازیکنی مانند عباس محمدرضایی در ترکیب استقلال برای این تیم مشکل ساز شده و این بازیکن نمی تواند در حدی که انتظارش می رود، استقلال را با اوضاعی ایده آل همراهی کند این در حالی است که آبی ها درخصوص شرایط تیمی دچار مشکلاتی عمده شوند و اوضاع تیم با حضور این بازیکن دچار مشکلاتی ویژه شود.

میثم بائو اعلام کرده است که محمدرضایی مدعی است، که با شرایطی ایده آل تیم را همراهی می کند، اما این اتفاق در حالی رخ نداده است که تیم با مشکلاتی در پست بازی اش همراه است و استقلال را دچار مشکلات بسیار زیادی کرده است.

شایان ذکر است: محمدرضایی اعلام کرده اعتراض بائو باید به امیر قلعه نوعی و اعضای کادر فنی آبی ها باشد و وی نمی تواند به بازیکنان معترض شود زیرا تصمیم اصلی را در خصوص حضور بازیکنان در ترکیب تیم امیر قلعه نوعی اتخاذ می کند و بازیکنان در این موضوع دخیل نیستند و نمی توانند اظهار نظر کنند.

گفتنی است:‌آبی ها در خصوص عدم ایجاد حاشیه و حرف و حدیث در تیم به بازیکنان اخطار دادند اما در این میان بازیکنان این تیم با شرایط خاص روبرو هستند که مسئولان خواستار ایجاد تغییرات در نحوه برخورد آنها با یکدیگر شدند اما میثم بائو اعتراض علنی و آشکار خود را به محمدرضایی و بازی کردن وی اعلام کرده است و از طرف دیگر محمدرضایی مدعی است که این بازیکن نمی تواند در خصوص بازی کردن بازیکنان دیگر اظهار نظر کرده و اعلام رأی کند./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.